Aviseringar
Rensa alla

Senaste blomman du planterade i trädgården


Fantastiskt:

Även om tanken var fin så ska du ej göra det i fortsättningen ty blommor inte mår bra av kiss.
Hoppas du tar åt dig av informationen och fortsätter ditt liv med hungern av att suga till dig kunskap likt blommor suger åt sig vatten!

Här kan du läsa mer:

www.wikipedia.org/blommor

Nämen, då har jag ju missuppfattat hela konceptet från början Ledsen


   
SvaraCitera

har ingen trädgård
men planterar om mina krukväxter ibland


   
SvaraCitera

Hade gärna planterat lite blommor... men senast jag planterade något överhuvudtaget så var det nog påskgräs eller nått sånt 


   
SvaraCitera

Fan, trädgårdssysslor verkar ju kul. Varför pysslar man inte mera med sånt?


   
SvaraCitera

Det finns ju en trådgård som tillhör lägenheten... kanske man skulle börja påta i landet Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
har ingen trädgård
men planterar om mina krukväxter ibland

Istechetvåpunktnoll:
Hade gärna planterat lite blommor... men senast jag planterade något överhuvudtaget så var det nog påskgräs eller nått sånt 

Alltså det här är en skämt-tråd.. och så kommer ni in och är seriösa?
Ganska orespektfullt och smaklöst om ni frågar mig?


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Alltså det här är en skämt-tråd.. och så kommer ni in och är seriösa?
Ganska orespektfullt och smaklöst om ni frågar mig?

Men jag kom ju att tänka på trädgårdssysslor. Detta är ju en bra tråd, mera botanik för fan!


   
SvaraCitera

Kanske man skulle plugga till trädgårdsmästare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men jag kom ju att tänka på trädgårdssysslor. Detta är ju en bra tråd, mera botanik för fan!

Alltså man vill ju bli en sån seriemördare som bara bryr sig om sina växter hemma i lägenheten..

gå runt med blomspruta o grejer


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Även om tanken var fin så ska du ej göra det i fortsättningen ty blommor inte mår bra av kiss.
Hoppas du tar åt dig av informationen och fortsätter ditt liv med hungern av att suga till dig kunskap likt blommor suger åt sig vatten!

Här kan du läsa mer:

www.wikipedia.org/blommor

HAHAHAHA 


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Alltså man vill ju bli en sån seriemördare som bara bryr sig om sina växter hemma i lägenheten..

gå runt med blomspruta o grejer

Haha, en sån som har bättre relation till ens Yuccapalm än till sina föräldrar. 


   
SvaraCitera

Tufft... eller som den där gubben i Kan du vissla Johanna, som tycker mer om växter än barn.


   
SvaraCitera