Aviseringar
Rensa alla

Senaste gången du blev förbannad


Ämnesstartare

När var det och varför blev du det?

Känner att jag blir arg på tok för sällan


   
Citera
Ämnesetiketter
Paseo

det var första veckan

blev arg på idiot som knackade på min dörr fast jag sagt att idiot inte är välkommen


   
SvaraCitera

Jag blir förbannad så sällan att jag inte ens kommer ihåg när senaste gången var.


   
SvaraCitera

Idag. Vill byta språk men får inte för min lärare så skulle alla läsa osså läste jag en bit o sa att jag inte skulle läsa mer så var jag tvungen att läsa mer. När det var färdigt hör man nå killar bredvid "åh jävlaaar, tuffing" osv. 


   
SvaraCitera
hor4n

sofflizz:
Idag. Vill byta språk men får inte för min lärare så skulle alla läsa osså läste jag en bit o sa att jag inte skulle läsa mer så var jag tvungen att läsa mer. När det var färdigt hör man nå killar bredvid "åh jävlaaar, tuffing" osv. 

  Vilket problem. 🙁


   
SvaraCitera

Blev förbannad på tamburimannen för nån minut sedan.


   
SvaraCitera

blev arg idag när någon i en ful liten skitbil låg alldeles för nära på motorvägen när jag hade noll möjlighet att byta fil och redan körde för fort. när personen väl kunde köra om mig agerade jag som en sansad vuxen och gav fingret.

fast riktigt förbannad blev jag nog för några veckor sedan efter att ha bråkat med en person. slängde ett glas i golvet :$

*googlar anger management* 


   
SvaraCitera

minns inte.


   
SvaraCitera

Eller jo, en göteborgare snackade skit bakom min rygg förra veckan


   
SvaraCitera
Draug

några dagar sedan fick sitta i telefon kö i 40 minuter utan något svar. Jävla telefonbolag o försöka sneaka undan, nä men det är inte vårt problem att våra grejer inte funkar det är ditt fel ungefär ,Kopplar dig till support o skiter i dig. Blir galen på sånt där, blir sällan arg men då var måttet rågat fick ett jävla utbrott på dom. Men det löna sig i slutändan fick dom asen att skicka nytt simkort med ny pin och puk gratis.


   
SvaraCitera

blir arg på someone is wrong on the internet varje dag

men väldigt sällan i verkligheten


   
SvaraCitera

superpojken: Känner att jag blir arg på tok för sällan

same

 

OnT: när en snubbe vägrade att sluta stalka mig, spamma och kallade mig en massa elaka grejer "lögnare" och "svikare" inkluderat.


   
SvaraCitera

terrormat: *googlar anger management*

Hjärta


   
SvaraCitera

shatter:

Hjärta

till mitt försvar tror jag inte på att hålla undan känslor. Rodnar


   
SvaraCitera

min dator hängde sig ja ba kom i fucking gen för häll vää tää

räknas det


   
SvaraCitera