Aviseringar
Rensa alla

Septum, pipa på flygplatsen?


supermari0:

?

De flesta vettiga tullar fastställer ju att det är piercingen och låter dig gå igenom. Det enda du får utstå är en kroppsvisitering. Förutsatt att det nu ens ger utslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

en fråga bara, hur har du lyckats döljadet för din föräldrar ? nån gån glär d eju märka iaf?

Har en hästsko, sen trycker man upp den i näsan haha.
Min kompis har gjort så i två år, hennes föräldrar har inte märkt något än :>


   
SvaraCitera

mysigt det låter med en hästsko upptryckt i näsan xD


   
SvaraCitera

supermari0:

Min kompis har gjort så i två år, hennes föräldrar har inte märkt något än :>

Eller så har dom helt enkelt inte sagt någonting.


   
SvaraCitera

Det har aldrig gett utslag för mig när jag flugit, och då har jag ändå 26 piercingar.


   
SvaraCitera

Är det inte lite jobbigt att vara så där smånervös varenda gång man ska prata med sina föräldrar?


   
SvaraCitera

supermari0:

Har en hästsko, sen trycker man upp den i näsan haha.

Wtf? Visa bild på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Wtf? Visa bild på det

lol hur? det syns ju inte? XD


   
SvaraCitera

hahaha
de är väl bara o visa dina päron piercingen, dom kan ju inte göra så mkt nu när den väl sitter där


   
SvaraCitera

supermari0:

lol hur? det syns ju inte? XD

jamen hur den ser ut osv? fattar inte hur du kan gömma en septumpiercing för dina föräldrar x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzzop:

hahaha
de är väl bara o visa dina päron piercingen, dom kan ju inte göra så mkt nu när den väl sitter där

tvinga mig att ta ut den?
och sen får jag inga pengar på två år haha.

Daimchoklad:

jamen hur den ser ut osv? fattar inte hur du kan gömma en septumpiercing för dina föräldrar x)

(inte jag då haha, men så gör jag)


   
SvaraCitera

supermari0:

kirurgiskt stål

Det vore ju ganska idiotiskt om det pep när det är så många människor är piercade. Har en kompis som har plattor inopererade i ryggen, inte ens dom ger utslag. 😛


   
SvaraCitera

supermari0:

(inte jag då haha, men så gör jag)

jaha, så [cute]


   
SvaraCitera

dom har ju en "bärbar" metalldetektor som dom kan så dom kan söka på typ ben å armar å så. dom får väl köra med den på dig isf å så ger de väl bara utslag i ansiktet dåra[smile]


   
SvaraCitera

Köp en bananabell i plast bara, eller berätta för dom att du ar piercat septum, tolerera deras reaktion och lev med deras beslut, eftersom du inte är myndig och måste lyda under deras regler och inte kommer dö av att inte vara rebell.


   
SvaraCitera