Aviseringar
Rensa alla

Ser bra ut ibland och ibland ser jag skitful ut.. varför?


Ämnesstartare

Vissa dagar kan jag vakna upp, titta mig i spegeln och tänka *Shit,jag skulle förmodligen kunna få vilken brud jag vill, jag är lång, sjukt snyggt hår, snygga kläder och fint ansikte*

Jag kan sedan gå tillbaka till spegeln 30 min efteråt och tänka *Men herregud, en lång flaggstång i fina kläder, vem skulle vilja ha honom???

Förstår fortfarande inte varför, någon som vet??


   
Citera

Så är det väl för de flesta. Beror på hur man mår och hur mycket man tänker på det, eller vad man tänker på.


   
SvaraCitera

Du kanske känner dig osäker på dig själv då du inte har någon partner som ger dig bekräftelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Du kanske känner dig osäker på dig själv då du inte har någon som ger dig bekräftelse?

Ingen har sagt att jag är ful, eller någonsin mobbat mitt utseende någonsin.

Vet inte hur många men de flesta säger att jag är en 7-8, vissa har också sagt 9. Men har aldrig haft någon flickvän och är 15 år kan ju vara det som gör mig osäker...


   
SvaraCitera

WinterTime:

Vet inte hur många men de flesta säger att jag är en 7-8, vissa har också sagt 9. Men har aldrig haft någon flickvän och är 15 år kan ju vara det som gör mig osäker...

Ja, precis. Att du inte "får" någon flickvän? Men du, det är inte många som har varit tillsammans med någon när de är 15 år så du kan vara världens snyggaste och fortfarande singel.


   
SvaraCitera

WinterTime:

Vet inte hur många men de flesta säger att jag är en 7-8, vissa har också sagt 9. Men har aldrig haft någon flickvän och är 15 år kan ju vara det som gör mig osäker...

Vad är konstigt med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad är konstigt med det?

Jag vet inte, känns bara som att ingen vill ha mig då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, precis. Att du inte "får" någon flickvän? Men du, det är inte många som har varit tillsammans med någon när de är 15 år så du kan vara världens snyggaste och fortfarande singel.

Jo men då hade man ju troligtvis fått spamm med meddelande på facebook osv eller? 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

Jo men då hade man ju troligtvis fått spamm med meddelande på facebook osv eller? 🙂

Nä, det är inte säkert. Bara för att man ser bra ut så betyder det inte att alla kommer säga det till en. Ibland kan det handla om blyghet och liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nä, det är inte säkert. Bara för att man ser bra ut så betyder det inte att alla kommer säga det till en. Ibland kan det om blyghet och liknande.

+1, men hur ska jag få reda på om man ser bra ut då? 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

+1, men hur ska jag få reda på om man ser bra ut då? 🙂

Folk har sagt att du ser bra ut redan? Och du tycker själv stundvis att du ser bra ut. Då är min gissning att du ser bra ut. Sedan är det ganska subjektivt vad som uppfattas som snyggt och inte. Men det finns de som tycker du är snygg så var inte orolig över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Folk har sagt att du ser bra ut ? Och du tycker själv stundvis att du ser bra ut. Då är min gissning att du ser bra ut. Sedan är det ganska subjektivt vad som uppfattas som snyggt och inte. Men det finns de som tycker du är snygg så var inte orolig över det.

Jag är lång typ 1.85 (för att vara 15 år), smal men ganska muskulös. Kan ju vara att jag är muskulös också som gör mig "svagare". Men du kanske har rätt, jag vet inte 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

Jag är lång typ 1.85 (för att vara 15 år), smal men ganska muskulös. Kan ju vara att jag är muskulös också som gör mig "svagare". Men du kanske har rätt, jag vet inte 🙂

Det låter ju bra. Tids nog kommer du nog hitta en flickvän men stressa inte, tänk först och främst på att du ska må bra med dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det låter ju bra. Tids nog kommer du nog hitta en flickvän men stressa inte, tänk först och främst på att du ska må bra med dig själv.

Jag känner mig ändå ganska trygg i mig själv, men det går ju i vågor 🙂


   
SvaraCitera
keynan

WinterTime:

Jag känner mig ändå ganska trygg i mig själv, men det går ju i vågor 🙂

ta det lugnt, du är bara 15.


   
SvaraCitera