Aviseringar
Rensa alla

Ser du dig själv som längre/kortare än andra?


Budolicious:

Idiotalternativ


   
SvaraCitera

Jag är 167, och ser mig som kort.


   
SvaraCitera

Kouku:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

jag är också rätt kort....


   
SvaraCitera

Jag är kortare än alla mina vänner, och varje gång jag träffar en ny person får jag höra "du är kort!" eller "du var kortare än jag trodde" om jag chattat med personen eller liknande.

Dock tycker jag personligen inte att jag är så jättekort, egentligen.. Är 159 cm. Visst, jag är inte lång, men jaa.. Okej då, jag är väl kort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Dock tycker jag personligen inte att jag är så jättekort, egentligen.. Är 159 cm. Visst, jag är inte lång, men jaa.. Okej då, jag är väl kort!

Nej det är väl inte så kort, medellängden i Sverige är väl typ 160-165? [smile]


   
SvaraCitera

Kouku:

Nej det är väl inte så kort, medellängden i Sverige är väl typ 160-165?

Jag vet. Tack för det, haha! Men jag är både kort och tjock så jag kanske ser kortare ut än vad jag är, pga min kroppsbyggnad. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Eh ja, jag ser mig själv som längre än de jag är längre än och kortare än de jag är kortare än, men hur lång jag är jämfört med andra är inget jag går runt och tänker på hela tiden.


   
SvaraCitera

Är lång men kände så innan också.


   
SvaraCitera

Kouku:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Vet att jag är kort. [blush]


   
SvaraCitera

Kouku:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Tittar åt fel håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spigg:

Eh ja, jag ser mig själv som längre än de jag är längre än och kortare än de jag är kortare än

jajajaj jag vet att frågan är fuck life men jag menar om du ser dig själv som längre eller kortare än dem du är typ lika långa som.

Zymbaline:

Jag vet. Tack för det, haha! Men jag är både kort och tjock så jag kanske ser kortare ut än vad jag är, pga min kroppsbyggnad. ;P

Haha det tror jag inte på [cute]


   
SvaraCitera

Kouku:

Haha det tror jag inte på

Jag är inte en av de där supersmala tjejerna som säger "åh guh va tjock jah e ;$" *inväntar kommentar om hur snygg kropp jag har*.

Jag är faktiskt tjock. Men det gör inget, det ska jag ändra på till i sommar, i alla fall försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag är inte en av de där supersmala tjejerna som säger "åh guh va tjock jah e ;$" *inväntar kommentar om hur snygg kropp jag har*.

haha såna är ju riktigt gulliga ju, speciellt när man själv är större än dem [party]


   
SvaraCitera

Kouku:

haha såna är ju riktigt gulliga ju, speciellt när man själv är större än dem

Exakt! Haha.
Om DE är tjocka, vad är man då själv? De säger indirekt att man ser ut som en sumobrottare. Great.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Om DE är tjocka, vad är man då själv? De säger indirekt att man ser ut som en sumobrottare. Great.

Haha jo, och sen kommer; "men du är ju smalare än vad jag är"
hmm, mjo.. [tard]


   
SvaraCitera