Aviseringar
Rensa alla

Ser du dina one night stands i ögonen under akten?


fyfan vad trist om man inte ser den andra i ögonen Ledsen


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Spotify: fyfan vad trist om man inte ser den andra i ögonen

ja det låter sjukt opersonligt. typ 3/3 tjejer jag snackat med om det, har ingen av dem tittat i ögonen. försöker utläsa om det är pga sexuella trauman eller om det bara är jag som övertolkar och läser in


   
SvaraCitera

Draft: ittar man inte någon i ögonen över huvud taget under sex, är man antingen död inombords eller blivit utsatt för ett sexuellt trauma som får en att uppsöka sexuella sammanhang igen,

så behöver det inte alls vara, och nu handlade det ju dessutom endast om ons.


   
SvaraCitera

Aldrig vart med om att en tjej inte kollar en i ögonen. Rätt avtändande om det händer.


   
SvaraCitera

Draft:
Söker ni ögonkontakt under sexet med one night stands.
har inte haft fantastiskt många o.n.s själv nämligen och är rädd att jag gör fel. så lika bra att lära sig rätt innan det blir en vana av det

Man måste ju blunda för att kunna fantisera om nån sexig när man håller på.


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Jkpg_kille: Man måste ju blunda för att kunna fantisera om nån sexig när man håller på.

det är sant, annars kommer man ju aldrig, och får hålla på för evigt för att inte såra hennes känslor


   
SvaraCitera

Draft:

det är sant, annars kommer man ju aldrig, och får hålla på för evigt för att inte såra hennes känslor

Precis!


   
SvaraCitera

Har bara haft ett s.k ons och det var lite blandat under sexakten.
Den andra som var tänkt som ons (men blev lite mer) kändes det betydligt bättre med så det blev extra njutning i själen när vi såg in i varandras ögon vid vissa ställningar.


   
SvaraCitera

Jkpg_kille: Man måste ju blunda för att kunna fantisera om nån sexig när man håller på.

Skeptisk


   
SvaraCitera
reben

asså beror ändå på va man får


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Maki: Den andra som var tänkt som ons (men blev lite mer) kändes det betydligt bättre med så det blev extra njutning i själen när vi såg in i varandras ögon vid vissa ställningar.

tror du att det blev något mer för att ni såg varandra i ögonen, eller såg ni varandra i ögonen för att det var påväg att bli något mer?

reben: asså beror ändå på va man får

vad skulle du inte titta i ögonen under ett one night stand?


   
SvaraCitera

jag förstår inte heller problemet riktigt.

ni ligger med personer ni inte attraheras av?


   
SvaraCitera
shelly

Fyfan vad jag hatade ögonkontakt har alltid tyckt att det har varit pinsamt, men nu när man är kär och har en pojkvän så är det en annan sak. 


   
SvaraCitera

Draft: tror du att det blev något mer för att ni såg varandra i ögonen, eller såg ni varandra i ögonen för att det var påväg att bli något mer?

Nej utan vi hade fått bra kontakt både innan och efter att vi hade haft sex.


   
SvaraCitera

isola: Det behöver inte vara en princip utan bara ngt man ej trivs med, ej testat eller om endast gillar att ha sex bakifrån.

Jag tror Isola hör till tredje kategorin!


   
SvaraCitera