Aviseringar
Rensa alla

Ser du på TV4 FARMEN? (poll)


Ämnesstartare

För knappt två veckor sedan började TV4 långköraren FARMEN som ska gå i 50 avsnitt. 

Brukar du se den eller följa den?

Vad tycker du om den?

Några favoriter bland deltagarna?


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Sjukt wt tv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, aa det är ju det bästa programmet på 4:an 


   
SvaraCitera

nej, ser inte på tv. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten: Nej

Ser bara på Wild Kids.


   
SvaraCitera

piraten: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ikväll söndag kl 20.00 är det veckofinal.   Glad

Bunkra upp med chips och något gott i glaset.   Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten: Nej

Jag gillar att få så mycket gjort på så bra tid som möjligt, något intressant, lärorikt eller dylikt... Och farmen på televisionen är ungefär 1 hundradel utav så mycket jag kunde gjort under tiden istället för att kolla på det. Det ger ingenting för min del. Dålig TV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara om Sebastian Dawkins är med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Såg dt lite för längesedan när ngn kristina lr nåt var med som alla störde sig på.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Jag gillar att få så mycket gjort på så bra tid som möjligt, något intressant, lärorikt eller dylikt... Och farmen på televisionen är ungefär 1 hundradel utav så mycket jag kunde gjort under tiden istället för att kolla på det. Det ger ingenting för min del. Dålig TV.

Hahahaha... därför du tillbringar din värdefulla tid på UM... hahahahah...   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: bara om Sebastian Dawkins är med

Nej, enda chansen att han skulle dyka upp i Farmen är väl om de skulle göra något "greatest hits" av Farmen som de gjorde med Robinsson för några år sedan när de plockade ihop ett dussin av de mest populäraste deltagarna under ett 15-tal år och lät de tävla mot varandra under en säsong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten:

Hahahaha... därför du tillbringar din värdefulla tid på UM... hahahahah...   Mycket glad

Finns mycket att lära sig här ska du veta Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Finns mycket att lära sig här ska du veta Blink

Det har du naturligtvis 100% helt rätt i. Börja med att läsa alla mina inlägg så har du förkovrat dig rent kunskapsmässigt.   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har FARMEN gått in i finalveckan. Nu är det bara ETT program kvar - FINALEN - på söndag.  Hjärta

De två som står i final är

farmentina.jpg
Tina

farmennina.jpg
Nina

FINALEN är som sagt på söndag kl 20.00 i TV4. Vinnaren får... en HALV MILJON KRONOR.   Mycket glad


   
SvaraCitera