Aviseringar
Rensa alla

Ser folk att en följer dem på instagram???


Ämnesstartare

Aaashit spontanskaffade insta nyss för o kunna se vissa bilder av en vän som e ute på jordenruntresa atm. Så klickade jag i att jag ville följa alla fb-vänner av typ misstag lr tänkte mig inte för, som vanligt... Sätter mig alltid i sånna pinsamma jävla situationer....

IAF, ser alla att jag följer?? Och hur hittar man listan med de man följer så man kan "unfölja"?????


   
Citera
Ämnesstartare

De ser att du följer dom, kommer till och med upp en notis. Om du går in på din profil och trycker på "följer" så kommee listan med alla du följer upp Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
De ser att du följer dom, kommer till och med upp en notis. Om du går in på din profil och trycker på "följer" så kommee listan med alla du följer upp Tumme upp

Men där står det bara att jag följer 10, stod förut att  43 fb-vänner använder instagram, och jag lade ju till varenda en... Antar att visa typ har ngn inställning som gör att de måste acceptera mig som följare innan jag kan se.. Så hur gör jag för att snabbt ta bort alla de där "förfrågningarna" jag skickade innan de loggar in och ser? Tack! :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snusk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Antar att visa typ har ngn inställning som gör att de måste acceptera mig som följare innan jag kan se.. Så hur gör jag för att snabbt ta bort alla de där "förfrågningarna" jag skickade innan de loggar in och ser? Tack! :))

pricis, vet dock inte hur man avbryter en sån förfrågan Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhuhuhuhuhhuhuhuhuhu Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tabbe


   
SvaraCitera

S3ON:

Men där står det bara att jag följer 10, stod förut att  43 fb-vänner använder instagram, och jag lade ju till varenda en... Antar att visa typ har ngn inställning som gör att de måste acceptera mig som följare innan jag kan se.. Så hur gör jag för att snabbt ta bort alla de där "förfrågningarna" jag skickade innan de loggar in och ser? Tack! :))

gå till din profil -> kugghjulet -> facebookvänner -> tryck på "förfrågan skickad" så avbryts den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: kugghjulet

hmmm, ser inget kugghjul... 🙁 


   
SvaraCitera

S3ON:

hmmm, ser inget kugghjul... 🙁 

längst upp till höger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

längst upp till höger!

Det är inget kugghjul där för mig, det är 3 lodräta streck, klickar på dem och får upp alternativ, bland annat "hitta facebook-vänner" men då vill appen posta på facebook, ser inget alternativ som låter mig redigera de jag redan följer.. :/  


   
SvaraCitera

S3ON:

Det är inget kugghjul där för mig, det är 3 lodräta streck, klickar på dem och får upp alternativ, bland annat "hitta facebook-vänner" men då vill appen posta på facebook, ser inget alternativ som låter mig redigera de jag redan följer.. :/  

om du trycker på "hitta facebook-vänner" så kommer ju hela listan upp och där står det bland annat vilka du skickat förfrågan till. men om du vill ta bort folk du redan följer trycker du på "följer" (på din profil) och sedan på den gröna rutan bredvid deras namn i listan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

om du trycker på "hitta facebook-vänner" så kommer ju hela listan upp och där står det bland annat vilka du skickat förfrågan till. men om du vill ta bort folk du redan följer trycker du på "följer" (på din profil) och sedan på den gröna rutan bredvid deras namn i listan

Aaaa hittade nu, har kryssat ur begärda, tack för hjälpen! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En fråga till bara: 

Vissa kan en ju se bilder hos trots att en inte följer, ser de vilka som tittar ändå? 


   
SvaraCitera

S3ON:
En fråga till bara: 

Vissa kan en ju se bilder hos trots att en inte följer, ser de vilka som tittar ändå? 

nope! 


   
SvaraCitera