Aviseringar
Rensa alla

Ser jag bra ut eller vad menas med blickarna?


Ämnesstartare

Grejen är så att jag får en del blickar oså, tänkte på det lite på krogen igår. Fast jag vet ju inte vad blickarna säger..tänker de "oh snygging" eller mer "fan va ful, vad gör han här?" eller är den random blickar som kommer då o då bara?

Jag har aldrig haft en flickvän så jag vet inte hur jag ska tolka blickarna. Har aldrig ens haft 1nightstand. Jag har inte så många tjejkompisar, men fler nu än för ett år sedan. Det senaste året har jag gått ner 20kg, och får ofta schyssta kommentarer från polare oså, men tjejer som inte känner mig tar sällan första kontakten..
Är det bara tjejer som bara sätt mig innan och efter viktminskiningen som tänker "oj, vad han har gått ner"

Luddigt inlägg, som jag hoppas kan få svar på ändå 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

kan vara olika blickar, alla tänker ju inte samma sak om en person.
Fråga dem som kollar om du vill ha korrekta svar.


   
SvaraCitera

Den ena kanske tänker "oj, vilken snygging", den andra "shit, vad han har gått ned", den tredje "fan vad ful tröja han har" och den fjärde "han ser ju jättetrevlig ut".


   
SvaraCitera

Tror att de ser att du aldrig haft en tjej och tänker typ "vilken tönt"


   
SvaraCitera

Den femte kanske tänker "oj... unibrow!", den sjätte "vilken lirare, ser han inte att hans polare målat mustasch på honom?", den sjunde "fan vad de här ropparna biter - den där jäveln ska jag slå ihjäl!" och den åttonde "jag är kissnödig".


   
SvaraCitera

krogen som 92:a?


   
SvaraCitera

mm, ja du är sjukt söt älskar dig[love]


   
SvaraCitera

nittio0två:

men tjejer som inte känner mig tar sällan första kontakten..

Tjejerna tar inte kontakt med någon snubbe som inte är sådär sagolikt supersnygg i deras ögon. Är du inget visuellt underverk så är det du som får ta initiativ.

nittio0två:

som jag hoppas kan få svar på ändå 🙂

Är du säker på att du inte är paranoid och tror att det är många som ger dig blickar bara? Jag menar, bara för att någon råkar ha ögonen på dig i en sekund så betyder inte det att dom kollar in dig av någon speciell anledning.

Annars kanske du har en alternativ stil som får dig att sticka ut från mängden?
Du kanske har ovanligt stora öron eller en speciell frisyr? 🙂
Går inte att säga. Högst troligt är ju att du är paranoid.


   
SvaraCitera

iosib:

krogen som 92:a?

Well, här där jag bor frågar de inte ofta om leg.


   
SvaraCitera

Gå fram och fråga? Visst, hon kanske smäller till dig om du frågar på fel sätt, men vad fan. Då får du veta om det har med gigantiska lökringar under armarna att göra, eller att du kanske har nice frisyr. Kan vara värt det. Kanske är "jag ser att du tittar på mig..?" en raggningsreplik för en riktigt full brud, också...


   
SvaraCitera

Ta bild på dem så får vi avgöra!

De kanke tänker "är inte han för liten för det här?"


   
SvaraCitera

eller ta en bild på dig så får vi avgöra


   
SvaraCitera

Libertad:

Den femte kanske tänker "oj... unibrow!", den sjätte "vilken lirare, ser han inte att hans polare målat mustasch på honom?", den sjunde "fan vad de här ropparna biter - den där jäveln ska jag slå ihjäl!" och den åttonde "jag är kissnödig".

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag tror att de flesta tjejer väntar på att killen ska ta första steget. som om jag var du skulle jag nog gå fram och säga hej prata lite trevligt men inte allt för slemmigt sen skulle jag fråga varför personen kollade på mej xD[wink] testa det o se om de funkar


   
SvaraCitera

Libertad:

den åttonde "jag är kissnödig".

[love][love][love]


   
SvaraCitera