Forumet - ser ut som jag varit 2 veckor i thailand

ser ut som jag varit 2 veckor i thailand

560 0 188

Spana också in:

Gibbs:

Bli författare, läser alla dina inlägg fast dom inte ens är bra skulle säkert köpa din bok fast den suger[blush] Det är skillz[surprised]

vadå inte bra:(

Ingemarsdotter:

Vågar inte pröva, skulle nog se phett ful ut med grått hår och bus

varför vågar du ej pröva, finare o va grå o vit?
Gibbs:

[sad]

elak, men läser du ALLA mina inlägg? [shake]

Ingemarsdotter:

Blek med silvergrått hår ser riktigt nice ut, gillar inte de gula tonerna i bus, eller i de jag prövat iaf.

då har du provat dåliga [crazy]

isola:

Åh brukar också bli [sad] man måste väl stå helt stilla och inte nudda någonting tills det torkar. Tar ju en massa timmar.

nää går in rätt snabbt, du smörjer antagligen på för lite eller så har du dålig bus.. brukar smörja in mig innan jag går och lägger mig skönt att slippa ggå runt och känna sig kletig då
Ingemarsdotter:

Slösar väldigt lite pengar på utseende, så ja köper väl de billiga och dåliga grejerna. Vad är bra, så man vet?[cute]

finns bnilligt och bra! acos lotion bus, man blir lite brun efter en insmörjning men brunare efter varje dag, blir jättefin bränna. vita liberta om du vill ha lite mer pangigt resultat.. skrubbar kroppen innan, har hudlotion på torra ställen och olja längs med hårbottnen så det inte blir en skarp kant, duschar efter när det verkat klart!!