Aviseringar
Rensa alla

ser ut som jag varit 2 veckor i thailand


Lounge fact:

då har du provat dåliga [crazy]

Slösar väldigt lite pengar på utseende, så ja köper väl de billiga och dåliga grejerna. Vad är bra, så man vet?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

elak, men läser du ALLA mina inlägg? [shake]

Ja[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

brukar smörja in mig innan jag går och lägger mig skönt att slippa ggå runt och känna sig kletig då

Då blir väl lakanen alldeles kladdiga när man rullat runt ett tag? Vilken använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

falsk marknadsföring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Slösar väldigt lite pengar på utseende, så ja köper väl de billiga och dåliga grejerna. Vad är bra, så man vet?[cute]

finns bnilligt och bra! acos lotion bus, man blir lite brun efter en insmörjning men brunare efter varje dag, blir jättefin bränna. vita liberta om du vill ha lite mer pangigt resultat.. skrubbar kroppen innan, har hudlotion på torra ställen och olja längs med hårbottnen så det inte blir en skarp kant, duschar efter när det verkat klart!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Ja[confused]

eee stalker[sad]

isola:

Då blir väl lakanen alldeles kladdiga när man rullat runt ett tag? Vilken använder du?

njäe kan färgas av lite men åker snabbt in i huden, skrev inlgäget innan

Liebestraum:

falsk marknadsföring

hur då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

eee stalker[sad]

Skämtade ju bara[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Skämtade ju bara[sad]

du skrve så seriöst[cry] ser dig aldrig skriva så.. men iaf, jag skriver iutne värdelöst [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.u.s. är oerhört fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hur då?

vet inte kanske


   
SvaraCitera

Lounge fact:

finns bnilligt och bra! acos lotion bus, man blir lite brun efter en insmörjning men brunare efter varje dag, blir jättefin bränna.

Om den kostar under en hunka är den kanske värd att testa 🙂 Jag har överkänslig hud så testar nog den mildare varianten så jag inte blir orangefläckig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men iaf, jag skriver iutne värdelöst [cry]

Sa jag inte sa ointressant[no-no] Sen så är jag väldans seriös helati... OJ TITTA FAN EN ÄLG I KÖKET[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

B.u.s. är oerhört fult.

en bra bus ser du inte skillnad på bränna och bus

Liebestraum:

vet inte kanske

[crazy] kej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om den kostar under en hunka är den kanske värd att testa 🙂 Jag har överkänslig hud så testar nog den mildare varianten så jag inte blir orangefläckig.

tycker inte ngåon av dem ger orange resultat, men prova acos den är super. kostar typ 60, men har en för ansiktet och en för kroppen

Gibbs:

Sa jag inte sa ointressant[no-no] Sen så är jag väldans seriös helati... OJ TITTA FAN EN ÄLG I KÖKET[surprised]

hahahhaha nej du ljuger e 1 räv där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

e 1 räv där

Hur visste du? :c


   
SvaraCitera