Aviseringar
Rensa alla

Serie? (american horror story)


sad but true


   
SvaraCitera

Kudhos:

Mhm 🙁 har 720 på tvn och 1080 på datorn. Once you go 1080p och 5.1 surround hörlurar, nothing else is the same.

Då bör jag nog akta mig!


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Då bör jag nog akta mig!

Ja! Det är en gåva och en curse. 


   
SvaraCitera

Tyckte två första säsongerna va rikrigt bra, men tycker ej att tredje var lika bra, typ tröttnade 


   
SvaraCitera

Kudhos:
Följde AHS ett tag. Till runt andra säsongen. Men jag har ingen plats på datorn just nu för flera serier. :$ (Har 1 hdd på 250gb, har cirka 2 gb ledigt...) Följde The walking dead tills s4. Sen tonade det ut. Kommer tillbaka förr eller senare. 

Jag följer aktivt How I met your mother och Top Gear. 

Jävlar va lite


   
SvaraCitera
Kudhos

Reeeetooo:

Jävlar va lite

Mhm, det är en SSD som jag satte i själv. Den är snabb som blixten, men rymmer inte så jättemycket. Sen har jag kanske 4-5 gb bilder jag borde rensa...


   
SvaraCitera

American horror story <3333

Criminal Minds
Glee
PLL
Amazing Race (iaf säsong 24 pga youtuber)

Tittade på walking dead förut också men när jag sov en hel natt och dödade zombies hela natten och var tröttare när jag vaknade än när jag somnade fick jag ta paus och nu minns jag inte vilket avsnitt jag var på


   
SvaraCitera

Kudhos:

Mhm, det är en SSD som jag satte i själv. Den är snabb som blixten, men rymmer inte så jättemycket. Sen har jag kanske 4-5 gb bilder jag borde rensa...

mhm kunde gissa att de va en SSD men ändå fyfan för 250gb hade dött </3


   
SvaraCitera
Kudhos

Reeeetooo:

mhm kunde gissa att de va en SSD men ändå fyfan för 250gb hade dött </3

Man vänjer sig. Har väldigt mycket på den så..Mac os x, logic pro x, photoshop cs6, after effects, illustrator, inDesign, fl studio, apples office paket, windows office paket, 35gb musik, xCode, Eclipse,
OCH sen har jag bootcamp med windows 7 ultimate där jag har också ett office paket och UDK game engine. 
Så I det är inte 250 gb skräp hehe...


   
SvaraCitera