Aviseringar
Rensa alla

Serien V.I.P. (Vallery Irons Protection)


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Skavsår och oändligt med upphetsning oavsett om man fick se lite anklar under en burka.

You have the heart of poet, Dan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Typ allt som någonsin gått på tv, med några få undantag.

Okej, tough crowd to please! [surprised]

Men jag håller med om att det är väldigt lite på tv som är sevärt. Bantade vårt kanalutbud från Comhem Large till Small (typ inga kanaler alls, 1,2,4,6 och typ kunskapskanalen och annat "kul") för ett tag sedan, har inte ångrat det någon gång vad jag kan minnas! Skönt att titta mindre på skit, och mer på serier som är bra! (boxar!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, jag hoppas se charmen med den om jag tittar nu! Förhoppningsvis blir jag inte besviken och tycker att det ser ut som ett gäng porrskådisar som försöker göra något med kläderna på.

det är nog en sådan serie som är underbar när man inte har sovit på ett dygn och det mesta är humoristiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Okej, tough crowd to please! [surprised]

Ja jag är jävligt kräsen.

Tobbish:

Men jag håller med om att det är väldigt lite på tv som är sevärt. Bantade vårt kanalutbud från Comhem Large till Small (typ inga kanaler alls, 1,2,4,6 och typ kunskapskanalen och annat "kul") för ett tag sedan, har inte ångrat det någon gång vad jag kan minnas! Skönt att titta mindre på skit, och mer på serier som är bra! (boxar!)

Jag tittar aldrig på tv så jag skulle lätt klara mig utan det öht. Enda gången jag tittar på tv är om mitt sällskap vill det. Annars inte. Med undantag om det visas live från någon spelning jag vill se eller så. Och skulle det vara något jag vill se kan jag lika gärna se det på datorn. TV är knappast något som jag kommer prioritera nu när vi flyttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

TV är knappast något som jag kommer prioritera nu när vi flyttar.

Förstår!

Den enda anledningen jag betalar för Comhem Small är för att jag måste ha något abonnemang för att beställa Canal+Max för att se alla Brynäs-matcher...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Något säger mig att jag inte kommer tycka den är lika bra nu som jag tyckte då... men jag hoppas!

kanske inte nu när du har riktiga boobs att klämma på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Den enda anledningen jag betalar för Comhem Small är för att jag måste ha något abonnemang för att beställa Canal+Max för att se alla Brynäs-matcher...

Haha grym bortförklaring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kanske inte nu när du har riktiga boobs att klämma på [wink]

Kanske...! [surprised]

Dold text: Pervert!

Zapetta:

Haha grym bortförklaring!

Ja, och så ärlig den kan bli med! Fick jag välja skulle jag gärna spara in på Comhem Small med, men nej, det går ju inte! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kanske inte nu när du har riktiga boobs att klämma på

Han får en klämma på mina boobs bara sådär, mina ju [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Dold text

haha men pamela juuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, och så ärlig den kan bli med! Fick jag välja skulle jag gärna spara in på Comhem Small med, men nej, det går ju inte! [sad]

Tough luck! [n]


   
SvaraCitera