Aviseringar
Rensa alla

Seriös sida eller inte?


Ämnesstartare

Gentlernen:

Med tanke på att ​Sony Ericsson själva säger att ingen kommer att få den förrän tidigast i slutet av juli är det bara att glömma att köpa en Neo innan dess.

finns hos telia, dock bara den blåa. och här Finns den i lager. men tvekar på att det är originalgrejer..

ankzor:

Även två arbetskamrater som beställt härifrån och upplevt samma att de säljer begagnade saker.

kanske känner rätt då, att nåt är mysko...

aja, får väl leta upp nån annan mobil då


   
SvaraCitera

lemuu:

finns hos telia

Jag misstänker att SE prioriterar återförsäljare de har exklusivitetsavtal med, för de enheter de faktiskt lyckas få iväg isåfall.

lemuu:

här Finns den i lager

Jag garanterar dig att den inte finns i lager hos dem, jag har själv varit i kontakt med dylika företag om erbjudanden som låtit för bra för att vara sanna. Det visar sig, föga förvånande, att de inte heller är det.

lemuu:

kanske känner rätt då, att nåt är mysko...

Det är generellt sett en känsla man bör lyssna till. Små, okända affärer som har produkter de stora inte har, alternativt betydligt lägre priser än de stora kedjorna, är i princip aldrig seriösa.

lemuu:

aja, får väl leta upp nån annan mobil då

Om du absolut måste ha en Neo har du ett par alternativ. Du kan antingen köpa den hos Telia utan abonnemang, ​roota den, avaktivera operatörslåset och köra med ditt nuvarande, eller så kan du överleva två månader med ​valfri telefon som inte kostar dig någonting och sedan köpa den i augusti.

Annars är HTC Desire Z en trevlig telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Det är generellt sett en känsla man bör lyssna till. Små, okända affärer som har produkter de stora inte har, alternativt betydligt lägre priser än de stora kedjorna, är i princip aldrig seriösa.

Jag mailade iallafall eshop247 ock fick detta svaret:

"Hej Jessica,

Våra telefoner är köpta ifrån Europa men Anpassade för den svenska marknaden, innebär att vi har svenskprogramvara i telefonen och full produktinformation.
Det enda som kan saknas ibland är den svenska bruksanvisningen men den finns alltid tillgänglig på vår hemsida."

Jag hade vågat beställa den där om jag inte sett en som fick en utländsk mobil ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..Nu var den röda neon slutsåld :s förut fanns det fler, bara den vitaktiga som finns av den sorten nu.

Men man ska väl inte sitta här o döma sidor, känns dumt också för den delen


   
SvaraCitera