Aviseringar
Rensa alla

seriös tråd


Ämnesstartare

skrek åt mormor nyss
pga:
Min dator låter skitmycket, så jag brukar ha tyg under den (den låter för att fläkten ändå inte fungerar som den ska, ett kullager eller ngt är trasigt) för att dämpa ljudet lite. Mormor kom up och sa åt mig att jag absolut inte får ha datorn i sängen, jag får absoult inte täcka över fläkten och jag "hinner inte reagera innan rummet är övertänt". Blev arg på henne och sa att så är det inte alls det, datorn stänger av sig när den blir för varm, och antagligen kommer det lukta lite bränt innan det börjar brinna. Hon fortsatte gnälla och så var det inte alls det, sa hon.

Sen tyckte hon att jag skulle sitta nere vid ett bord, men det ville inte jag då det låter typ 10 ggr mer då. då blev HON arg för att jag inte åtgärdat felet som gör att den låter. KNÄPPT eftersom det är HON som köpt datorn till mig, det är HON som slarvar bort alla papper och jag kan inte lämna in den på service utan att ha kvitto eller garantigrej. De är "någonstans i mormors pappersröra eller jag kanske har gett dem till dig?"

Blev arg så jag kokade och NU VILL JAG VETA
VEMS SIDA ÄR NI P ÅUM
[]team mormor
[]team arg postorderhora


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

knasig grej. När jag var liten ringde jag till mormor och sa "mamma är dum" med gråten i halsen.
Nu ringer jag till mamma och säger "mormor är dum, jag vill åka heeem" med gråten i halsen. ORKAR INTE; JÄKLA SKIT ALLTIHOPA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Team muppen [shake][shake][shake][shake] (+ din sida)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visste att ngn skulle skriva team muppen så funderade på att ta med det som alternativ men ne då skulel ju alla ta muppens sida (som inte ens var med i denna dispyt)


   
SvaraCitera

Sluta ha datorn i sängen och om du tvunget ska ändå, se till att skaffa kylplatta :l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ej bra att ha datorn i sängen utan något, typ en platta, under [crazy]


   
SvaraCitera

[x]team mormor
[]team arg postorderhora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go mormor säger jag bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Go mormor säger jag bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Go mormor säger jag bara

Menar som i engelskans go!
Insåg att det kan missuppfattas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Menar som i engelskans go!Insåg att det kan missuppfattas

jag tolkade det som så


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

[x]team mormor
[ ]team arg postorderhora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x]team mormor

hon gav dig ju en dator....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska inte skrika på en mormor som är så snäll och ger en en dator. vill ha min mormor tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mormor!
Min pappa sa också så för längesedan. Men han hade en annan taktik: han köpte en sådan där grej att ha under datorn på Clas Ohlsson åt mig. Har haft den längelänge nu.


   
SvaraCitera