Aviseringar
Rensa alla

Seriösa killar??


Ämnesstartare

Jag söker efter en seriös kille men hittar aldrig någon så nu tänkte jag testa på um och jag håller tummarna, det ska inte vara någon som är ute efter sex, utan jag letar efter ett seriöst förhållande och killen ska helst vara mogen och inte för gammal och han ska vara hyggligt söt och ta mig för den jag är och det ska vara någon som jag kan lita på, så om detta är du, skriv!


   
Citera

tja 🙂 du sa att du vill ha en seriös kille. vad menar du med seriös? jag är ingen kille som är otrogen eller så om dt är de du tänker på. är heller nt bara ute efter sex. har presis blivit dumpad av min tjej som va otrogen så jag vet hur dt är att bli sårad och därför skulle jag aldrig göra nått sånt. men om du vill så kan vi ju snacka mer på msn. vet nämligen nt hur dt här funkar 😛 men iaf. min msn är MAN FÅR INTE LÄGGA UT SIN MSN OCH LIKNANDE I SJÄLVA TRÅDEN UTAN SKICKA GB ELLER PM FÖR DETTA! är 16 år och.. ja 😛 vet nt mkt mer. bor typ i växjö 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arved: Okej, har addat =)


   
SvaraCitera

emma_96:

det ska inte vara någon som är ute efter sex, utan jag letar efter ett seriöst förhållande

som att man inte kan ha ett seriöst förhållande om sex är inblandat [crazy]


   
SvaraCitera
Bakric

Kolla om du hittar nån här [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om att man inte kan ha ett seriöst förhållande om sex är inblandat

Såklart man kan ha, men liksom ja inte bara sex xD


   
SvaraCitera

emma_96:

ta mig för den jag är

Stör mig som fan på den här meningen. Folk använder den alldeles för ofta som en ursäkt att bete sig som idioter och sätta upp regler för hur man ska bete sig när man är i ett förhållande eller "om du inte gör det här eller det här så älskar inte du mig". Ghhrr.

Also, lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Kolla om du hittar nån här

Man kan väll inte hitta någon på ebay?? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Stör mig som fan på den här meningen. Folk använder den alldeles för ofta som en ursäkt att bete sig som idioter och sätta upp regler för hur man ska bete sig när man är i ett förhållande eller "om du inte gör det här eller det här så älskar inte du mig". Ghhrr.

Men det är så att ingen tar mig som den jag är så det är därför och det är ingen ursäkt och jag begär inget förrutom att bli älskad...


   
SvaraCitera

emma_96:

jag begär inget förrutom att bli älskad...

det kommer du nog att bli om du letar på rätt ställen, men protip är att söka en äldre kille ändå
äldre killar vet bättre, är lugnare och uppskattar dig oftast mer än yngre
plus att jobb + eget ställe är oftast guld värt 😉


   
SvaraCitera

emma_96:

Men det är så att ingen tar mig som den jag är

Hur är du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

det kommer du nog att bli om du letar på rätt ställen, men protip är att söka en äldre kille ändå
äldre killar vet bättre, är lugnare och uppskattar dig oftast mer än yngre
plus att jobb + eget ställe är oftast guld värt 😉

Jag vet, men vill ändå har någon jämngammal [crazy].

dansanattenlång:

Hur är du då?

Hur menar du? Jag är normal, som en vanlig tonåring, bara mina kompisar som kommenterar allt som jag gör hela tiden och säger hur fel jag är...


   
SvaraCitera

emma_96:

Jag söker efter en seriös kille

emma_96:

så nu tänkte jag testa på um

[bigsmile]


   
SvaraCitera

emma_96:

Jag är normal, som en vanlig tonåring

Men varför tar inte killar dig som du är då? Vad är det dom vill att du ska vara som du inte är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Men varför tar inte killar dig som du är då? Vad är det dom vill att du ska vara som du inte är?

Jadu, vet inte, fråga dom, är väll antagligen inte tillräckligt söt...


   
SvaraCitera