Aviseringar
Rensa alla

seriöst?


Ämnesstartare

En moderator eller administratör anser att du har gjort dig förtjänt av en varning för dåligt uppförande på Ungdomar.se. Nedan listas de varningar du har fått samt anledningen till varför du har blivit varnad. Har du fått mer än en varning riskerar du att bli avstängd från sidan.

För att diskutera din varning hänvisar vi till den moderator eller administratör som utfärdat din varning.

Du har totalt 2 varningspoäng.

Varning #1
Varningspoäng: 2
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=283202&page=4#10577626

Sluta tramsa i Forum PLUS och stava ordentligt!
2p

nu får det vara nog med det hära. har fått en varning för att ja stavar dåligt. tollererar inte det här speciellt inte eftersom moderatorer har hackat på mig pga min stavning fattar inte ens va problemet e. har inte gått ut gymnasiet så ja om ni visste va ja varit med om. och varför fick ja TVÅ varningar till råga på allt?? jag e riktigt les just nu.

och ja jag vet att ja borde diskutera det hära med den som varna mej men jag vill att alla ska se det hära eftersom de inte går rett till. plus att jag vill ha ett svar från admin.

e de bara ja som e emot att man ska få varningar för stavfel? skulle inte förvåna mej om ja blir bannad nu eller att tråden blir låst också äftersom ja klagar och säkert stavar fel


   
Citera
Ämnesetiketter

Dom kan hacka på dig, men att ge varnings poäng är korkat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Basic stavning ska man dock lära sig i mellanstadiet, så det argumentet håller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, ofta man blir varnad för dålig stavning. Fan vad taskyt


   
SvaraCitera

isola:

Basic stavning ska man dock lära sig i mellanstadiet, så det argumentet håller inte.

Ja men det är inte så enkelt i vissa fall, tex om man har dyslexi. Jag vet att webbläsaren visar stavfel men inte sär skrivningar så det är jag kung på [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ja men det är inte så enkelt i vissa fall, tex om man har dyslexi.

Absolut, men syftade på:

Temas:

pga min stavning fattar inte ens va problemet e. har inte gått ut gymnasiet


   
SvaraCitera

Det vet jag, såg även det inlägget som han fick varningen ifrån så det är inte så bra skrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår varför moderatorn varnade som han/hon gjorde. temas skrev i http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=283202&page=4#10577626 detta:

"det hära me våldtekten av hon som fick sperma i ansiktet och den andra flickan som blev våldtagen på riktigt: de e inte riktigt sant. den första blev inte våldtagen utan fick som sagt bara sperma på sig. den andra tjejen ljög för att hon va sur på killen eftersom han ''våldtagit'' hons kompis. plus att hon gick med tajta jeans på skolan nästa dag. allt penkar alltså på att killen e oskyldig så ja fattar inte vad dom på tv babblar om. sedan vet maninte hur mycke tjejer ljuger plus att dom uppenbarligen klädde sig utmanande samma kväll (tajta jeans osv)"

Det är lätt att ta det här som extremt trollande pga stavning men framförallt det som skrivs; kombinationen av de båda ter sig väldigt osannolikt. jag menar alltså att det som skrivs osannolikt är personens åsikt och därför kan lätt likställas med trams i forum PLUS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

Det är lätt att ta det här som extremt trollande pga stavning men framförallt det som skrivs; kombinationen av de båda ter sig väldigt osannolikt. jag menar alltså att det som skrivs osannolikt är personens åsikt och därför kan lätt likställas med trams i forum PLUS.

jaha du kan ju försöka å försvara dig men de fungerar inte att man ger folk varningar hit å dit plus att om ja får en till blir ja bannad från sidan står de. de e ju löjligt och ennu löjligare att ja får TVÅ varningar. har inte varit medlem lenge här men ja tror ja börjar förstå hur de fungerar


   
SvaraCitera

Temas:

jaha du kan ju försöka å försvara dig men de fungerar inte att man ger folk varningar hit å dit plus att om ja får en till blir ja bannad från sidan står de. de e ju löjligt och ennu löjligare att ja får TVÅ varningar. har inte varit medlem lenge här men ja tror ja börjar förstå hur de fungera

Alltså, din webbläsare känner väl av när du stavar fel, om inte fixa det. OM den gör det, ändra stavfelen innan på postar inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

försvara dig

hur menar du här?

Temas:

de fungerar inte att man ger folk varningar hit å dit plus

hur menar du här?

Temas:

om ja får en till blir ja bannad från sidan står de

Temas:

löjligare att ja får TVÅ varningar

Du fick en varning, två varningspoäng. När du nått 10 varningspoäng blir du låst en vecka, vid 15 blir du låst en månad och vid 20 blir du bannad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

hur menar du här?

ja menar att man inte kan ge varningar för att man TROR att folk trollar eller ennu värre STAVAR FEL. tycker inte de går å försvara ens. och ja de e inte bara ja som råka ut för det här men att bli varnad för stavning e för tusan fel. de e ju ingen diktatur

variabel:

Du fick en varning, två varningspoäng. När du nått 10 varningspoäng blir du låst en vecka, vid 15 blir du låst en månad och vid 20 blir du bannad.

ok ja trodde att de va 2 varningar.. men de e endå fel att ja fick 1 varning

glömde säga: vill att det hära ska uppmerksammsa så inte fler råkar ut för de och nej ja e inget spammande jävla troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

ja menar att man inte kan ge varningar för att man TROR att folk trollar eller ennu värre STAVAR FEL.

det får du ta med moderatorn som varnade.

Temas:

de e ju ingen diktatur

beror på hur man ser det [party]


   
SvaraCitera

Temas:

de e ju ingen diktatur

ungdomar.se är en prvat ägd sida, de som äger och administrerar sidan har rätt att bestämma vad som ska finnas här och vad som är olämpligt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera