Aviseringar
Rensa alla

Seriöst, vi är jäkligt tråkiga


Ämnesstartare

jag vill verkligen inte vara elak eller så, men va fan har hänt med oss alla? sure, ungdomar 6.0 är inte det bästa, och ja det har påverkat oss, men vi är väl bättre än så? vi kan väl överkomma alla hinder? vi är ungdomar och vi har ett val! ett val som kan göras av ALLA. Vill vi ha tillbaka den gamla mysiga, um känslan?! Vill VI förbättra detta forum? 

Jag tror att tillsammans så kan vi återgå till det normala, där skapandet av trådar av olika slag dyker upp varje dag, där forumlistan aldrig känns lite halvtomm, där vi känner en gemenskap som går djupare än forumlekar, där vi möter nya användare och där vi framförallt kan dela våra tankar och funderingar. 

JAG TROR PÅ DAGENS UNGDOMAR! gör ni?   

we_can_do_it_0.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Blev just förälskad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frukta inte! Snart blir jag mod och kommer till makten, då ska det bli ordning, rättvisa och legitimitet här, för det är JUST DET JAG STÅR FÖR!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Blev just förälskad...

HjärtaHjärta 

Knegaren:
Frukta inte! Snart blir jag mod och kommer till makten, då ska det bli ordning, rättvisa och legitimitet här, för det är JUST DET JAG STÅR FÖR!!

och jag blir din sidekick! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kommer inte hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
det kommer inte hända

klart det inte kommer om man ger upp innan man ens har försökt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag stoppar mig sj från att göra nya trådar numera då ingen annan gör det och jag vill inte känna mig Så Jävla Mongo hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumet blir inte roligare av gnälliga meta-trådar. Skapa underhållande material istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
jag stoppar mig sj från att göra nya trådar numera då ingen annan gör det och jag vill inte känna mig Så Jävla Mongo hela tiden

det ska du inte göra! tänk om folk tänker typ "men rävpojken skapar ju inte trådar, så vrf ska jag?" alla kanske tänker som du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tala för dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den vedervärdige mannen från Säffle:
Forumet blir inte roligare av gnälliga meta-trådar. Skapa underhållande material istället. 

hellre gnälliga trådar som håller igång vår lilla community här än inga alls, hur länge har du varit medlem förresten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hellre gnälliga trådar som håller igång vår lilla community här än inga alls, hur länge har du varit medlem förresten? 

Vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

klart det inte kommer om man ger upp innan man ens har försökt 

har försökt ganska länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hellre gnälliga trådar som håller igång vår lilla community här än inga alls, hur länge har du varit medlem förresten? 

får inte göra roliga trådar :'(
för dom tar bort dom :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
tala för dig själv

ändra titeln, nöjd? Galen 

iddqd:

har försökt ganska länge

vi måste samarbeta också, en kan inte göra allt, alla måste försöka 


   
SvaraCitera