Aviseringar
Rensa alla

service att designa era avatarer


Ämnesstartare

jag kan tänka mig att göra olika bilder till er som ni kan ha som avatar.

jag har redan gjort klart flera st så det är bara att säga till om ni vill ha nån.

det här är en avatar som är speciellt tillverkad åt isola

S5DaQXY.jpg

som ni kan se så har den ett tema som är speciellt anpassat för denna användare. ni kan se på ansiktet och den röda färgen.

DEN HÄR TRÅDEN ÄR TAGGAD MED PLUSMODERERING OCH OM NI SKRIVER NÅGOT DÅLIGT SÅ KOMMER DOM ATT TA BORT DET DIREKT


   
Citera

Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok om du kommer in i min studio så kan vi titta ut något som passar till just dig. välkommen till min studio för att hitta rätt avatar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chi+siamo+(1).jpg

det finns böcker där ni kan välja vilken stil ni vill ha. t.ex mönster färg och ifall ni ska ha något tema.


   
SvaraCitera

Fattar inte riktigt men vill gärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varsågod och bläddra runt i böckerna medans jag sätter på en kopp kaffe. 


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

ok om du kommer in i min studio så kan vi titta ut något som passar till just dig. välkommen till min studio för att hitta rätt avatar 🙂

Jag har sl-kort så det går bra. fyllde på i lördags.
brukar åka röda linjen men det går att åka andra också.
kan bestämma tid kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Fattar inte riktigt men vill gärna

om du redan vet vad du vill ha så kan du lägga en beställning genast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Jag har sl-kort så det går bra. fyllde på i lördags.
brukar åka röda linjen men det går att åka andra också.
kan bestämma tid kanske?

studion finns virtuellt tack vare tekniken bakom det hela. allt du behöver göra är att verkligen känna efter vilken stil som passar till just din stil på forumet.


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

studion finns virtuellt tack vare tekniken bakom det hela. allt du behöver göra är att verkligen känna efter vilken stil som passar till just din stil på forumet.

Jaha.

Jag skulle säga att jag är frustrerad i en skrikig men ändå mättad grön färg.
Är ofta dyster i en djup mörk färg.
Ibland får jag som stänk av hopp i en varm färg. Röd, kanske du tänker? Nej. Inte röd. Men den drar absolut åt det röda hållet.
När det kommer till form gillar jag smått. Smått och plottrigt. Utan struktur. Fast analyserar man noga ser man att det finns struktur.
Inramning kan jag tycka är fint. Men ärligt talat så bryr jag mig nog inte så mycket.

Jag kan endast kommunicera ironiskt. En produkt av att, och nu gissar jag, folk känns lättkränkta. En motreaktion. "Nu ska ni lära er att vara sköna era jävlar". Kan tycka att mitt beteende  är lite problematiskt.
Tror inte att en seriös bild är att föredra. Det får gärna vara lite humor i den. Men jag vill å andra sidan passa in, vara med i gänget. Därför vill jag inte ha en för humoristisk bild. Det känns inte rätt.
Abstrakta saker gillar jag. Då kan man tolka och missförstå lite som man vill.

Den bilden jag har nu är ett resultat av att jag försökt hitta rätt men inte lyckats och inte vill lägga mer energi på sökandet. Fegt, kanske man skulle kunna säga. Jag säger inte emot.

Jag vill bara titta på en bild och känna. Ja! Där satt den! Förstår du? Kan du hjälpa mig?


   
SvaraCitera

Vilka härliga lokaler du sitter i förresten. Är det marmor i trappan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad söt du är vill sitta i ditt knä och pussas. Gillar du mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Jaha.

Jag skulle säga att jag är frustrerad i en skrikig men ändå mättad grön färg.
Är ofta dyster i en djup mörk färg.
Ibland får jag som stänk av hopp i en varm färg. Röd, kanske du tänker? Nej. Inte röd. Men den drar absolut åt det röda hållet.
När det kommer till form gillar jag smått. Smått och plottrigt. Utan struktur. Fast analyserar man noga ser man att det finns struktur.
Inramning kan jag tycka är fint. Men ärligt talat så bryr jag mig nog inte så mycket.

Jag kan endast kommunicera ironiskt. En produkt av att, och nu gissar jag, folk känns lättkränkta. En motreaktion. "Nu ska ni lära er att vara sköna era jävlar". Kan tycka att mitt beteende  är lite problematiskt.
Tror inte att en seriös bild är att föredra. Det får gärna vara lite humor i den. Men jag vill å andra sidan passa in, vara med i gänget. Därför vill jag inte ha en för humoristisk bild. Det känns inte rätt.
Abstrakta saker gillar jag. Då kan man tolka och missförstå lite som man vill.

Den bilden jag har nu är ett resultat av att jag försökt hitta rätt men inte lyckats och inte vill lägga mer energi på sökandet. Fegt, kanske man skulle kunna säga. Jag säger inte emot.

Jag vill bara titta på en bild och känna. Ja! Där satt den! Förstår du? Kan du hjälpa mig?

där har du en känsla som jag tror att du kan uppskatta

manx.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Vilka härliga lokaler du sitter i förresten. Är det marmor i trappan?

nej det är mormor skoja ja klart det är marmor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det går du har annan stil


   
SvaraCitera