Aviseringar
Rensa alla

Sex..


Ämnesstartare

ni som är i förhållande, har ni sex endast när ni är ensamma hemma eller spelar det ingen roll för er om någon i huset är hemma?


   
Citera

Jaha. Dom som inte har något förhållande men knullar ändå, dom får inte svara?
DISKRIMINERING!


   
SvaraCitera

SUKOF:

Jaha. Dom som inte har något förhållande men knullar ändå, dom får inte svara?
DISKRIMINERING!

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jaha. Dom som inte har något förhållande men knullar ändå, dom får inte svara?
DISKRIMINERING!

Okej då, svara ni med, Gäller alla då 🙂


   
SvaraCitera

skallen09:

Okej då, svara ni med, Gäller alla då 🙂

Försent nu fattar du väl.
Tappade lusten helt och hållet.


   
SvaraCitera

Det kvittar väl, men det är bättre när man är ensam, då kan man vara högljudd [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, men det hindrar inte er att göra det för att de är hemma?


   
SvaraCitera

Jag skulle inte göra de om nån va hemma. fan blir ju hur stressad som helst då, nej man ska vara ensamma och inget annat.


   
SvaraCitera

skallen09:

ni som är i förhållande, har ni sex endast när ni är ensamma hemma eller spelar det ingen roll för er om någon i huset är hemma?

Som sagt det spelar ingen roll, men då man är ensamma så gör det ju inget om det blir högljutt:P


   
SvaraCitera

Spelar ingen roll ifall någon är hemma eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e fan för osäkert att ha sex hemma oavsett om man är ensam eller inte. killarna verkar inte bry sej så mkt däremot så föredrar att vara hemma hos dom.


   
SvaraCitera

Bryr mig ej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju en klar fördel att vara ensam hemma, men egentligen spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både och va. Beror väl mest på hur stort hus man har, lite jobbigt ha sex om rummet är precis brevid föräldrarnas..


   
SvaraCitera

Jag känner mig alltid distraherad när mamma o pappa är hemma.. det är inte så tjocka väggar om man säger så. Men om min kille vill ha sex så vill jag det med.. men om jag får välja så blir det ju garanterat när vi är ensamma, då kan man släppa loss och slippa tänka på knarrande sängar eller stön.


   
SvaraCitera