Forumet - Sex..

Sex..

2122 0 48
När tycker ni det är okej att ha sex?

Första gången man träffas?
One night stand?
Längre in i ett förhållande?

Har du som kille/tjej haft sex för att få en person till din pojkvän/flickvän?

Är det någon av er som mår dåligt av att bara ha sex när som helst?
Tex: haft sex bara för att det är skönt, samt one night stand. Men jag har ångrat Båda gångerna och mått lite halvt dåligt efter. [sad]

Spana också in:

Tessis:

Första gången man träffas?

skulle inte ha det

Tessis:

One night stand?

vill inte ha, men alla får göra som de vill.

Tessis:

Längre in i ett förhållande?

vill vara i ett förhållande (och ha varit det en tid) innan jag har sex.

Tessis:

Har du som kille/tjej haft sex för att få en person till din pojkvän/flickvän?

Nej

Tessis:

Är det någon av er som mår dåligt av att bara ha sex när som helst?

Jag har mått dåligt efter att jag har haft sex. Berodde dock inte på själva sexet utan på personerna jag hade det med.

Tessis:

Tex: haft sex bara för att det är skönt, samt one night stand. Men jag har ångrat Båda gångerna och mått lite halvt dåligt efter.

Varför?
kraamisz:

vill vara i ett förhållande (och ha varit det en tid) innan jag har sex.

Det är just så jag också vill ha det, men när en kille frågar och jag säger hur jag vill ha det. Då blir det ofta att dom slutar prata med mig....

kraamisz:

Varför?

Jag vet inte exakt, trivs bättre i ett förhållande tror jag. Gillar sex, men får en dåligt känsla efter jag haft sex för skoj skull. [sad]
Tessis:

Det är just så jag också vill ha det, men när en kille frågar och jag säger hur jag vill ha det. Då blir det ofta att dom slutar prata med mig....

Typiskt.[tired] Man vill ju vara ärlig men man vill ju inte att killen ska göra slut /strunta i att prata med en bara för att man vill vänta med sex. Bästa är ändå att säga hur man vill ha det, så får man hoppas att man hittar en kille som respekterar det. och som känner likadant helst.

Tessis:

Jag vet inte exakt, trivs bättre i ett förhållande tror jag. Gillar sex, men får en dåligt känsla efter jag haft sex för skoj skull.

gillar inte heller att ha för skojs skull, även fast det är skönt osv. trivs också bäst i förhållande
Gibbs:

Genom att lära känna en person vågar man fråga och göra det skönt(skönare) för båda personerna, sen så vill jag överhuvudtaget känna en person för att kunna ens sitta nära den xD

kunde inte sagt det bättre själv. inte det där med att sitta nära en person då men[crazy]