Aviseringar
Rensa alla

Sex..


Ämnesstartare

davvelito:

Det känner man själv, olika svar för varje person. 😉

Okej [smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

Det är just så jag också vill ha det, men när en kille frågar och jag säger hur jag vill ha det. Då blir det ofta att dom slutar prata med mig....

Typiskt.[tired] Man vill ju vara ärlig men man vill ju inte att killen ska göra slut /strunta i att prata med en bara för att man vill vänta med sex. Bästa är ändå att säga hur man vill ha det, så får man hoppas att man hittar en kille som respekterar det. och som känner likadant helst.

Tessis:

Jag vet inte exakt, trivs bättre i ett förhållande tror jag. Gillar sex, men får en dåligt känsla efter jag haft sex för skoj skull.

gillar inte heller att ha för skojs skull, även fast det är skönt osv. trivs också bäst i förhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Typiskt.[tired]

Jaa joo det får bli så. Suger bara att jag träffat på ett antal killar som dissar en för att man säger det man tycker o känner. Men jaa jag får hålla mig till det som känns bäst. [smile]

kraamisz:

trivs också bäst i förhållande

Jaa okej [smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

varför tycker du det då ? [smile]

Genom att lära känna en person vågar man fråga och göra det skönt(skönare) för båda personerna, sen så vill jag överhuvudtaget känna en person för att kunna ens sitta nära den xD fast det är ju bara jag då[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

fast det är ju bara jag då

jaha okej 🙂 jaa det låter bra 🙂


   
SvaraCitera

Gibbs:

Genom att lära känna en person vågar man fråga och göra det skönt(skönare) för båda personerna, sen så vill jag överhuvudtaget känna en person för att kunna ens sitta nära den xD

kunde inte sagt det bättre själv. inte det där med att sitta nära en person då men[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

När tycker ni det är okej att ha sex?

Det finns la inget mått på det. Det kan ju egentligen bara du avgöra.
Personligen så är jag inte så förtjust i engångsgrejer och korta romanser.

Haft det där och tycker att det är rätt meningslöst. Man kan ju säga så här: ''Jag väntar hellre tills releasedagen och spelar ett fullt spel än att sitta och spela ett demo som släpptes några veckor tidigare'' [y]

Tessis:

Det är just så jag också vill ha det, men när en kille frågar och jag säger hur jag vill ha det. Då blir det ofta att dom slutar prata med mig....

Ja men och?
Passar det inte honom så kan han dra då.

Tessis:

Gillar sex, men får en dåligt känsla efter jag haft sex för skoj skull.

Women need to feel loved to have sex,
Men need to have sex to feel loved.

Kanske passar in på dig då? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Ja men och?
Passar det inte honom så kan han dra då.

hah jaa då får han dra. Fast han har sagt att han ska vänta.. men slutat typ skriva..

FreeWay89:

Det kan ju egentligen bara du avgöra.

jaa joo det är ju sant [smile]

FreeWay89:

Kanske passar in på dig då

Jag tror det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

hah jaa då får han dra. Fast han har sagt att han ska vänta.. men slutat typ skriva..

Jojo men det finns gott om killar där ute. Finns många killar som inte bara vill ligga heller.

Tessis:

Jag tror det

Ja men då får du helt enkelt respektera dig själv och försöka hitta en kille som passar din modell istället för att du ska försöka passa dig in i hur en annan kille funkar.

Så stå på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Finns många killar som inte bara vill ligga heller.

Joo det finns nog det, men har bara träffat killar som är ute efter ligg än så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Joo det finns nog det, men har bara träffat killar som är ute efter ligg än så länge.

Jo men det är väl majoriteten tyvärr. Men det är så det funkar. Instinkterna driver ju oss i första hand. Det är väl helt enkelt för dig att inte spela på deras villkor. Många tjejer har ju tyvärr problem med det. Tror att de kan köpa sig ett förhållande genom sex.

Funkar inte så.

Så som sagt. Stå på dig och värdera hur du vill ha det. En bra kille dyker upp till slut [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

En bra kille dyker upp till slut

Okej tack[smile]
Jaa det ska jag göra [smile]
Joo man får hoppas på det [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Jag tycker att man ska ha sex när man vill.
Föredrar själv att inte ligga med randoms.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

när man vill


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Instinkterna driver ju oss i första hand.

Fyfan vad äckligt generaliserande du är, jag hade fan aldrig lurat någon bara för att ligga.... Och detsamma gäller alla mina vänner jag har pratat om ämnet med.


   
SvaraCitera