Aviseringar
Rensa alla

Sex and the island


Ämnesstartare

Hej alla här. Det finns en person på UM vars rådiga ideer angående relationer och sex verkligen imponerat på mig. Det handlar om allas våran moderator, själsfrände och moraliska stöd Time. Hon har vuxit upp i New York, vilket får mig att tänka på serien Sex and the city. Plötsligt inser jag att hon har samma kloka och kärnfulla sinne rörande sex och relationer som Carrey. Säkert har hon fått detta genom grundvattnet. Jag skulle därför önska att hon delar med sig av sin sexualla expertis och sitt guro och orakelskap genom att, precis som i Sex and the city skriva kring sina betraktelser och erfarenheter kring sex för oss här på UM. Nu bir hon inte i The big apple längre, utan på en ö i Sverige, så den får heta Sex and the island i stället. Jag hoppas det kan bli ett inlägg i veckan kanske. Så Time - ordet är ditt.


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

är d i sverige är carrey klok


   
SvaraCitera
time
 time

Jag bor inte i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Jag bor inte i Sverige.

Aha då greppar jag. Det är därför du är uppe så sent (Svensk tid). Du bor fortfarande i BigMac-istan antar jag. Fast du kan flytande svenska ändå. Men bortsett från vart du bor. Du kan inte banka på att skriva efterfrågad "tidningskolumn" fast här som en tråd!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin tråd:)


   
SvaraCitera
Kudhos

Fast Time är ju en bra, snäll, fin person. Carrie är en bitch som är otrogen med sina partners, förstör folks bröllop och hindrar sina vänners relationer genom att publicera dem för allmänna folket i tidningen.

Time är ju inget som Carrie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon verkar bra fast hon inte bor i Stockholm, vi välkomnar henne!


   
SvaraCitera
time
 time

Jag började fundera över relationer på internet. Hur små ord nerbankade på ett tangentbordet kunde betyda så mycket. Jag vände mig till min berusade partner som just sagt att jag inte ska oroa mig över en andra portion potatismos: "han är faktiskt också tjock". Relationer är intressanta, minst sagt. Det värmer mitt hjärta att de flesta trots olika åsikter kan backa med vissa argument och gräl när något som universellt är en traumatisk upplevelse påverkar en. Jag är så tacksam över att jag fått ta en liten jobbpaus nu när det är jobbigt på privat plan.

 

Och det fick mig att undra: har internet blivit vår andra verklighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Fast Time är ju en bra, snäll, fin person. Carrie är en bitch som är otrogen med sina partners, förstör folks bröllop och hindrar sina vänners relationer genom att publicera dem för allmänna folket i tidningen.

Time är ju inget som Carrie.

Adam: Hon verkar bra fast hon inte bor i Stockholm, vi välkomnar henne!

Ja absolut. Helt annan rättrådighet och empati på den här tjejen. Hon får bli en uppdaterad och förbättrad Carrie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Jag började fundera över relationer på internet. Hur små ord nerbankade på ett tangentbordet kunde betyda så mycket. Jag vände mig till min berusade partner som just sagt att jag inte ska oroa mig över en andra portion potatismos: "han är faktiskt också tjock". Relationer är intressanta, minst sagt. Det värmer mitt hjärta att de flesta trots olika åsikter kan backa med vissa argument och gräl när något som universellt är en traumatisk upplevelse påverkar en. Jag är så tacksam över att jag fått ta en liten jobbpaus nu när det är jobbigt på privat plan.

Och det fick mig att undra: har internet blivit vår andra verklighet?

Ser ni! Inte illa va! Första avsnitten har kommit. Väntan tills nästa vecka är olidlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Ja absolut. Helt annan rättrådighet och empati på den här tjejen. Hon får bli en uppdaterad och förbättrad Carrie.

så du menar att hon ser ut som en häst ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: så du menar att hon ser ut som en häst ?

Nej jag tror att hon är uppgraderad även på den punkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vart grymt bra om hon startade en blogg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF: Skulle vart grymt bra om hon startade en blogg

Jag tror nog hon har en blogg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså? 


   
SvaraCitera