Aviseringar
Rensa alla

Sex & droger


Ämnesstartare

Okej, flippa inte nu, jag bara kom att tänka på en sak.

Om man har sex med en person som är hög/påverkad/påtänd/osv, kan man själv få i sig drogen då?

Inte för att jag har haft det/vill ha det, jag bara undrar, haha.

Drogen borde ju finnas i hela "omloppet" så att säga.


   
Citera

Det är möjligt..


   
SvaraCitera
Åtta

Möjligen att du kan få några små spår utav drogen, typ om du slickar någon i näsan - och denne har snortat vad det nu är för drog.

Men nej, du kan inte få i dig drogen av att ha sex med en drogpåverkad. Åtminstone inte i sådana mängder att det kan ha någon som helst slags effekt på dig.


   
SvaraCitera

Inte befintligt.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Hade varit något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej! Så bra med smarta människor, då kan jag få svar på alla mina sjuka frågor som jag kommer på när jag har minus på sömnkontot. 😛


   
SvaraCitera

Findus:

Drogen borde ju finnas i hela "omloppet" så att säga.

Och hur tänker du dig att du kommer in i personens omlopp genom att ha sex med den? För att du ska bli påverkad krävs det att ni typ byter blod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

byter blod.

Men är det så verkligen? (Det var ju det frågan gick ut på[rolleyes])
Polisen behöver ju t.ex. inte ta blod för att göra drogtest.


   
SvaraCitera

Findus:

Okej! Så bra med smarta människor, då kan jag få svar på alla mina sjuka frågor som jag kommer på när jag har minus på sömnkontot. 😛

är också sådär, visst är det underhållande?
Rekommenderar stort intag av socker i kombination med trötthet. Då händer det grejer i Postorderhorans huvud. [party]


   
SvaraCitera

Findus:

Polisen behöver ju t.ex. inte ta blod för att göra drogtest.

De ämnena man letar efter i tex kisset är inte något man blir påverkad av, det är olika restämnen av drogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

stort intag av socker i kombination med trötthet

JA! Prova att inte sova alls på typ ett dygn och sedan dricka en energidryck! Jag har varit galen i snart 30 timmar nu[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

De ämnena man letar efter i tex kisset är inte något man blir påverkad av, det är olika restämnen av drogen.

Makes sense![smile]


   
SvaraCitera

Doin' it wrong. Båda tar droger, sen sex!


   
SvaraCitera