Forumet - Sex?

Sex?

2073 2 30

Hej hej, jag är en tjej på 13 år. Jag fick min mens när jag var 9 år, jag har aldrig haft problem med att prata om sex osv... Jag har varit tillsammans med en kille väldigt länge nu o vi funderar på att ha "samlag" men jag vet inte om jag vågar riktigt. Det är klart jag vill ju de men det känns konstigt, jag är rädd att jag sabbat allt..han och jag har aldrig gjort det förut. 

Senast ändrad 16 May 2013, 09:29 av André Vifot Haas

Spana också in:

rebeca:
ba för att inte du gillar o knulla innebär ju inte de att andra inte tkr de e viktigt i livet. hallå?!?!?!?!?!!?!?!?
Jag har aldrig gjort det för att vara ärlig så jag vet inte hur det är. Jag sa inte att andra inte ska göra det men var nog lite otydlig (sorry) men om man tycker att det är skönt eller vad man nu tycker om det så är det ens eget val vad man vill göra o tycker är bra. Alla väljer själv vad man vill göra men vad man än gör så ska man respektera den i rummet brevid o i samma rum o överallt men vad man än ska göra så ska man göra det utan att skada någon annan.

sluta fundera på det. låt det hända, och det värsta som kan hända är att det potentiellt inte händer. eftersom du hamnat i sex-tankar är debuten annalkande, men du ska inte på något sätt forcera samlag. tänk efter, vad är bäst? att planera ett samlag för samlagets skull, eller invänta tidpunkten då du varken kan eller vill hålla tillbaka.

kan vara... förlösande.