Aviseringar
Rensa alla

Sex?


kan man ens komma när man är 13? lol.


   
SvaraCitera

tevepro:
kan man ens komma när man är 13? lol.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Själv så tycker jag att du är lite ung, det är ingen brådska med sex. Bara för att man varit tillsammans länge betyder inte det att man måste ha samlag! Om du ens behöver fråga här så vänta tills du är mer säker på att du vill det 🙂


   
SvaraCitera

Asså vf vänta med att ligga? You only live once så gör va ni känner för


   
SvaraCitera

Filixpx:
Asså vf vänta med att ligga? You only live once så gör va ni känner för

för att det inte är bra att ligga innan hjärnan är mogen för att ligga. man riskerar massa psykiskt trams av att göra saker man inte känner sig mogen för. 


   
SvaraCitera

Filixpx: You only live once

brb spy
okej, nu är jag tillbaka:

elverpigen: för att det inte är bra att ligga innan hjärnan är mogen för att ligga. man riskerar massa psykiskt trams av att göra saker man inte känner sig mogen för.


   
SvaraCitera

Har man ens kuk då? 


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Har man ens kuk då? 

Det där tar ganska många män illa upp av.

vet inte hur seriös du var dock 😛

TS: Jag tycker definitivt att ni ska vänta, seriöst ni är 13! Ni kan lika gärna göra slut nästa vecka och då tror jag du hade ångrat dej.


   
SvaraCitera

Hahaha, ingen fara. Skämtade. Blink

simon253:

Det där tar ganska många män illa upp av.

vet inte hur seriös du var dock 😛

TS: Jag tycker definitivt att ni ska vänta, seriöst ni är 13! Ni kan lika gärna göra slut nästa vecka och då tror jag du hade ångrat dej.


   
SvaraCitera

Jag var just sex när jag började fantisera om det. Nu är det dock en annan historiaRullar ögonen

LadyGaga: Varför söker man ens efter sex när man är så pass ung som du? Asså vad är det för fel på dig


   
SvaraCitera

Jag hade sex när jag var 15 och det var det dummaste jag gjort. Önskar att jag hade börjat ha sex när jag var 18, det var inte fören då det började bli bra ändå.

Men alla är vi olika.


   
SvaraCitera
Carnal

Ganska säker på att du skulle ångra dig om du hade sex i den åldern, jag vet att jag gör det. 


   
SvaraCitera

Knegaren:
Jag var just sex när jag började fantisera om det. Nu är det dock en annan historiaRullar ögonen

att fantisera och vara redo är två olika saker obs


   
SvaraCitera

Tycker att ni ska vänta tills ni är åtminstone 15 år. Jag är snart 20 år och jag har aldrig haft sex, det är inget fel med att vänta med att ha sex.


   
SvaraCitera

som man kånt skam å rädsla över att man inte klara å ge min tjej snopp käns som hon nu fått veta problemen man lider av

sicilianmind:
Har man ens kuk då? 


   
SvaraCitera