Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Hejsan! Har väl mer eller mindre ett godtyckligt problem vad jag känner. Hade sex (det bara hände) med en tjej med i min klass och kände direkt att jag bröt mot en tumregel förvisso går vi ut skolan om ~2 veckor men känns ändå wierd.. Jag gillar henne och hon gillar mig men det är liksom så långt jag känner.. Så nu känns det som att vi fängslats oss själva med varandra men ändå inte.. :/ 

Annan grej, jag höll på i 20 min och hon bah helt plötsligt "Är du klar snart? Jag är klar." Så jag liksom avbröt för kände att det var en bonerbreaker. Så nu till lite av OT fråga vill man ha någon som håller på länge eller någon som bara bli klar efter ett par minuter? 


   
Citera

LiaTheKing: Så nu till lite av OT fråga vill man ha någon som håller på länge eller någon som bara bli klar efter ett par minuter?

beror ju helt på situation och person och på hur kvalitativt sexet är.


   
SvaraCitera

Hade det gått för henne eller tröttnade hon bara på att det aldrig blev skönt? Det kan bli lite skavigt om man slutar bli våt och ej har glidmedel men överlag vill ju de flesta ha någon som inte kommer på en gång så att man kan fortsätta. Men det brukar ju ej vara så svårt att få upp den igen sedan om man är ung.

Har aldrig legat med någon jag gått i samma klass som men det är väl rätt vanligt att sådant sker. Ni går ju ändå ut snart så det behöver du nog inte tänka på.


   
SvaraCitera

gör vad du känner för och sluta tänka i onödan


   
SvaraCitera

Så nu till lite av OT fråga vill man ha någon som håller på länge eller någon som bara bli klar efter ett par minuter? 

Det beror på person, alla har olika åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Hade det gått för henne eller tröttnade hon bara på att det aldrig blev skönt? Det kan bli lite skavigt om man slutar bli våt och ej har glidmedel men överlag vill ju de flesta ha någon som inte kommer på en gång så att man kan fortsätta. Men det brukar ju ej vara så svårt att få upp den igen sedan om man är ung.

Har aldrig legat med någon jag gått i samma klass som men det är väl rätt vanligt att sådant sker. Ni går ju ändå ut snart så det behöver du nog inte tänka på.

Hon hade kommit redan (sa hon)

Jaha ja, the more you know i supposed xD Ah jo får väl vara lite mer chill över det då, tack 🙂


   
SvaraCitera

LiaTheKing:

Hon hade kommit redan (sa hon)

Jaha ja, the more you know i supposed xD Ah jo får väl vara lite mer chill över det då, tack 🙂

man brukar märka rätt väl när den andra kommer men tjejer brukar ju tyvärr fejka för att det är svårare att komma som tjej med ngn annan


   
SvaraCitera

LiaTheKing: "Är du klar snart? Jag är klar."

Bra att du ej fortsatte efter att hon sa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

formulärett:

Bra att du ej fortsatte efter att hon sa det

ja det är väl lite a och o, respekt måste man la ha... 🙂


   
SvaraCitera