Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Jag är en 17 årig kille som tänker på sex väldigt mycket, nästan alla mina vänner har gjort det, men jag har inte hittat någon som vill göra det med mig. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

take a chill pill.


   
SvaraCitera

man tror lätt att "alla" gjort sådant i din ålder. dels för att man bara antar det och dels för att många ljuger och överdriver pga känner precis som du gör. det kommer när det kommer. promise. 


   
SvaraCitera
Alozi

Det kommer med tiden, köp en fleshlight sålänge ifall du ej kan hålla dig.


   
SvaraCitera

Köp en hora


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika:
Köp en hora

"köp en hora".. för det första så hyr man någon annans kropp, inte köper. för det andra stödjer man allt som oftast en vidrig branch som utnyttjar svaga människor. det finns få människor som säljer sig bara för att de gillar det. dessa människor är dock väldigt tongivande i prostitutionsdebatten. man har aldrig rätt till sex - någonsin. är man t ex 100 år och aldrig hittat någon som vill ligga med en, ja, då kanske det finns en anledning till det. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: det kommer när det kommer. promise.

hehe inte mycket till löfte med tanke på att det är en tautologi eller vad man ska säga..


   
SvaraCitera

Ja kan göra de


   
SvaraCitera
Haien

Snällasvara:
Ja kan göra de

Mycket glad


   
SvaraCitera

Fredrikgkc:
Jag är en 17 årig kille som tänker på sex väldigt mycket, nästan alla mina vänner har gjort det, men jag har inte hittat någon som vill göra det med mig. Vad ska jag göra?


   
SvaraCitera

Att alla ska stressa med sex, de kommer du då känna på , försök o lev livet först 😉 


   
SvaraCitera

Bara så du är inte ensam. Många av mina kompisar är oskulder och vi fyller 18 i sommar. Tare lugnt. 


   
SvaraCitera