Aviseringar
Rensa alla

SEX!!!!!!!


Ämnesstartare

okej, kort o gott:  sex man kan ha utan skydd? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

blond12:
okej, kort o gott:  sex man kan ha utan skydd? 🙂

Oralt och vaginalt?


   
SvaraCitera

blond12:
okej, kort o gott:  sex man kan ha utan skydd? 🙂

Hål nummer två funkar väl alltid isåfall. Kan dock bli äckligt med bakterier och liknande.


   
SvaraCitera

Skydd för att inte bli gravid eller skydd mot könssjukdomar? Skeptisk


   
SvaraCitera

Sherre:

Oralt och vaginalt?

Vaginalt är väl synnerligt korkat då man ju utöver sjukdomsrisken utsätter sig för risken att bli gravid.

djupaste:

Hål nummer två funkar väl alltid isåfall. Kan dock bli äckligt med bakterier och liknande.

Man kan bli smittad med könisar där med.


   
SvaraCitera

isola: Vaginalt är väl synnerligt korkat då man ju utöver sjukdomsrisken utsätter sig för risken att bli gravid.

Skrev fel >_< menade analt.


   
SvaraCitera

Sherre:

Skrev fel >_< menade analt.

men sjukdomsrisken finns ju där med


   
SvaraCitera

isola: men sjukdomsrisken finns ju där med

Sant. Men jag tolkade texten som om hon menade säkert ifrån graviditet. Men hon skriver ju inte hur hon menar säkert.


   
SvaraCitera

Det är ungefär som att hoppa från ett flygplan utan fallskärm. (fast inte riktigt.) 


   
SvaraCitera

S3ON:
Det är ungefär som att hoppa från ett flygplan utan fallskärm. (fast inte riktigt.) 

Now that's var en bra förklaring...Skål


   
SvaraCitera

isola:

Man kan bli smittad med könisar där med.

Därav att jag skrev bakterier och sånt. Största risken skulle jag dock säga vara bajs på kuken.


   
SvaraCitera

djupaste:

Därav att jag skrev bakterier och sånt. Största risken skulle jag dock säga vara bajs på kuken.

Bajs går dock att tvätta bort


   
SvaraCitera
Bakric

isola:

Bajs går dock att tvätta bort

Alltid försöker man förklara detta när man vill att någon ska ordna stoppet i toan de orsakat, men icke Ledsen


   
SvaraCitera
Yaren

Att ha sex i röven är ju betydligt mer riskabelt, varför tror ni homosexuella män är en stor riskgrupp när det gäller HIV till exempel?


   
SvaraCitera

Yaren:
Att ha sex i röven är ju betydligt mer riskabelt, varför tror ni homosexuella män är en stor riskgrupp när det gäller HIV till exempel?

För att homosexuella män inte behöver tänka på det där med att bli gravid, och därför även skiter i att skydd helt och hållet. Skulle inte säga att det är mer riskabelt än vaginalt..


   
SvaraCitera