Aviseringar
Rensa alla

sex


undergrounds:

eller så tyder det bara på att personen i fråga inte orkar, giter att använda sitt så kallade vokabulär. Eller att personen i fråga gör det för att alla andra som inte har lika högt IQ eller inte förstår så pass komplicerade ord också skal kunna förstå vad man menar, så slipper man skriva länga utdrag om t.ex. hur man känner för något så man bara skriva ett så enkelt ord som fan t.ex. så förstår till och med efterblivna vad man känner för saken i fårga.

dina argument är ogiltiga ett simpelt uttal är inte svårt att krysta fram och dessutom borde till och med den simplaste kunnige förstå utan att användning av svordomar och jag tycker att bara svagsinta gör sådant


   
SvaraCitera

FNÖ:

dina argument är ogiltiga ett simpelt uttal är inte svårt att krysta fram och dessutom borde till och med den simplaste kunnige förstå utan att användning av svordomar och jag tycker att bara svagsinta gör sådant

inte alla, det finns folk som inte gör det. det är därför jag skrev som jag gjorde, pluss att jag blev irriterad på dig eftersom att du skriver/kommenterar så löjliga grejer


   
SvaraCitera

undergrounds:

inte alla, det finns folk som inte gör det. det är därför jag skrev som jag gjorde, pluss att jag blev irriterad på dig eftersom att du skriver/kommenterar så löjliga grejer

det är klart att det finns såna......du kanske försöker skydda ditt folk

och nej det är inte löjligt efter som svordomarna är en del av ordförrådet och du säger att det är så du uttrycker dig men du kan inte finna andra ord bland flera biljoner så jo dumma människor svär simple as that    


   
SvaraCitera

undergrounds: ller så tyder det bara på att personen i fråga inte orkar, giter att använda sitt så kallade vokabulär. Eller att personen i fråga gör det för att alla andra som inte har lika högt IQ eller inte förstår så pass komplicerade ord också skal kunna förstå vad man menar, så slipper man skriva länga utdrag om t.ex. hur man känner för något så man bara skriva ett så enkelt ord som fan t.ex. så förstår till och med efterblivna vad man känner för saken i fårga.

försöker skriva 1 "komplicerad" text, misslyckas så till d1 milda grad </3


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera

Kyssar, förspel, petting...


   
SvaraCitera

typ den vanliga minns inte vad den heter.


   
SvaraCitera

Kättingar, blod, elstötar, gummi, läder, nazistkängor, källare, misshandel, basebollträ och döda djur är rätt nice.


   
SvaraCitera

FNÖ:

det är klart att det finns såna......du kanske försöker skydda ditt folk

och nej det är inte löjligt efter som svordomarna är en del av ordförrådet och du säger att det är så du uttrycker dig men du kan inte finna andra ord bland flera biljoner så jo dumma människor svär simple as that    

det är inte "min sorts folk" men jag hade en baktanke att alla skulle förstå att jag blev irriterad på dig eftersom att du påpekar så löjliga grejer som hur man uttrycker sig när det finns så mycket annat du kan koncentrera och lägga din energi på i livet som t.ex. att skaffa dig ett sådant


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

försöker skriva 1 "komplicerad" text, misslyckas så till d1 milda grad </3

det är inte direkt så att jag försöker skriva värsta svenska uppsatsen här, de sparar jag till mina svenska inlämningar istället.


   
SvaraCitera

FNÖ: visste du att forskning tyder på att folk som svär saknar ett utbrett vokabulär och som i sin tur kan tyda på lågt IQ

+ att folk som svär är mer ärliga, enligt forskning. 

undergrounds: eller så tyder det bara på att personen i fråga inte orkar, giter att använda sitt så kallade vokabulär. Eller att personen i fråga gör det för att alla andra som inte har lika högt IQ eller inte förstår så pass komplicerade ord också skal kunna förstå vad man menar, så slipper man skriva länga utdrag om t.ex. hur man känner för något så man bara skriva ett så enkelt ord som fan t.ex. så förstår till och med efterblivna vad man känner för saken i fårga.

det här var svårläst.


   
SvaraCitera

undergrounds: svenska inlämningar

*dör*


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

*dör*

?


   
SvaraCitera

tevepro:

+ att folk som svär är mer ärliga, enligt forskning. 
det här var svårläst.

sant!, folk som svär är ärligare!

 vad menar du? (asså med svårläst)?


   
SvaraCitera

undergrounds:

?

att du inte förstår tyder på att det inte är så mycket att spara på.


   
SvaraCitera