Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Har blivit mer nyfiken på sex o så äre konstigt att jag vill ha det nu?(är 15 år) Har ingen direkt erfarenhet , är oskuld. Men det finns ingen chans att jag skulle ha det me nån just har liksom ingen (forever alone) men asså äre nån som också tänker på det och har några tips 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är det normalaste som finns att vilja ha sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är helt normalt att tänka på sex. men ha ingen brådska, vänta tills du träffar någon du vill ha sex med. har du testat att onanera? det är ett bra sätt att utforska och lära känna sin kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katniss: Men det finns ingen chans att jag skulle ha det me nån just har liksom ingen (forever alone) men asså äre nån som också tänker på det och har några tips 

du är 15

du har hela livet på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Lugn och fin, du har många år framför dig. Det finns inga anledningar till oro. Och att tänka på sex är helt normalt! Men det är inte bråttom. Det kommer när det kommer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inte alls konstigt att vilja ligga när man är 15? Herregud, det är ju lagligt o.s.v. Känner du dig redo och har någon annan i din närhet som är redo och båda vill ligga med varandra, go for it. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade sådana där tankar när jag var 7-8, shiiiiiiet vad tiden gååååår


   
SvaraCitera

passa på att onanera för att lära dig vad för beröring du gillar!


   
SvaraCitera

Nästan alla i den åldern tänker på sex… Är själv 15 o sex är typ något jag tänker på 24/7 
Är ingen ide att känna press för att förlora den, köp sexleksaker 😉 


   
SvaraCitera

Ja själv tänker man ju på sex 😛 (oviktigt att veta men iaf)

Alla tänker säkert på sex ibland och det är inget fel i det. Lycka till iaf Katniss 🙂


   
SvaraCitera

Jag tänker bara på sex.

Det är därför jag är hemlös.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

tevepro:
Jag tänker bara på sex.

Det är därför jag är hemlös.

en omtyckt uteliggare kan jag tänka mig Party Får mig att tänka på Martins Huss "det-värsta-som-kan-hända-mantra". Nämligen; "Äh, det värsta som kan hända är att jag blir en väldigt omtyckt uteliggare."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Nästan alla i den åldern tänker på sex… Är själv 15 o sex är typ något jag tänker på 24/7 
Är ingen ide att känna press för att förlora den, köp sexleksaker 😉 

är du oskuld?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok , tack för "stödet" om man kan säga så haha 🙂 


   
SvaraCitera

kalle2000:

är du oskuld?

Ja 🙂


   
SvaraCitera