Aviseringar
Rensa alla

Sex för första gången


Ämnesstartare

Wanking BC:

Välkommen i klubben [sad]

Tack för det. Men du har förhoppningsvis gått ur den tills du är 20 iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Verkar lugnande detta. Men det är ju grymt pinsamt när man inte lyckas =/

Äh, det händer alla då och då. Kuken är ingen robot, den har ett eget liv [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till henne (även fast du säkerligen sagt något liknande redan) att du är så nervös, för du vill göra det skönt för henne --> She comforts you --> your brain comforts your dick


   
SvaraCitera

Granna:

Bör man söka hjälp för erektionsproblem?

Lite tabasco i röven har jag hört ska fungera, helt seriöst.


   
SvaraCitera

Granna:

Vi ska snart ha sex igen. Några tips så att inte samma sak händer? :S

Ungefär där har du problemet..
Gissar att du tänker "det får inte hända igen".. "kom igen, upp med dig nu".. osv.. Sådana tankar har Enbart motsatt effekt.
Du har med allra största sannolikhet inte erektionsproblem, utan det är bara nervositet, stress och tankar som blockerar.

Ni kan ju testa att före komma överrens om att det inte blir något penetrationssex, utan enbart mysa och smeka och förspela så att säga.
Då kan du släppa allt i huvudet om "kraven" på att den måste stå upp..
Använd din hjärna att känna efter vad som är skönt och njutningen. inte för att tänka..

Btw. alla killar/män får nån gång svårt att få upp den. Inget konstigt alls. Så sluta se det som pinsamt, och helst sluta tänk på de öht.

Lycka till =)


   
SvaraCitera

Granna:

Gick åt skogen även denna gång[cry]

Det händer alla!
Jag hade exakt samma problem första gången.
För att inte tala om varje gång jag har sex med en ny tjej.
Jag blir så jävla nervös och allt skiter sig.
Är du och tjejen tillsammans?
Ett tips då är att byta ut kondomen mot p-piller, lovar att det kommer gå bättre då.
Jag kan inte ha sex med kondom, funkar bara inte.
Och som någon ovanför sade, stressa inte.
Det är viktigt att det tar sin tid.
Ligg och mys, pröva petting, oralsex osv.
Så du känner dig bekväm med tjejen.

Till slut går det, jag lovar!
Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången: Slak som fan (kom aldrig)
Andra gången: Hård som fan (2 juck)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Är du och tjejen tillsammans?

Nej inte än så länge iaf. Så det är lite svårt och sen vet jag inte om jag vill det med tanke på könssjukdomar osv innan jag känner henne riktigt.

Men tack för alla svar! Känns mycket lugnare nu. Jag tror också att problemet ligger mest i mitt huvud. Blir dubbelt nervös dels för att jag känner att jag borde ha lärt mig detta redan som 20-åring och för att det är första gångerna...


   
SvaraCitera

Granna:

Nej inte än så länge iaf. Så det är lite svårt och sen vet jag inte om jag vill det med tanke på könssjukdomar osv innan jag känner henne riktigt.

Okej, jag förstår.
Rätt tänkt!

Granna:

Jag tror också att problemet ligger mest i mitt huvud.

Bra att du förstått det. 🙂

Granna:

Blir dubbelt nervös dels för att jag känner att jag borde ha lärt mig detta redan som 20-åring och för att det är första gångerna...

Du är inte ensam, det kan jag lova dig.
Finns många som är oskuld vid 20.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Du är inte ensam, det kan jag lova dig.
Finns många som är oskuld vid 20.

Jo det är säkert fler än jag tror, men har inte hört någon i min bekantskapskrets. Kan ju vara så att folk liksom jag håller tyst om det isf.

Har funderat på om jag skulle berätta för tjejen att jag är oskuld. Då skulle man ju få sympati och hon kanske även skulle kunna hjälpa mig. Men jag är alldeles för rädd för hennes reaktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Jo det är säkert fler än jag tror, men har inte hört någon i min bekantskapskrets. Kan ju vara så att folk liksom jag håller tyst om det isf.

Jag har flera vänner som är 20+ och oskuld, flera som är 25+ och oskuld.. Så du är knappast ensam[smile]

Dold text: Det är dessutom lite gulligt med oskulder.. eller typ fint[blush]


   
SvaraCitera

Granna:

Har funderat på om jag skulle berätta för tjejen att jag är oskuld.

Det kan nog vara en bra idé. Så är hon nog mer förstående varför de händer och så kan du kanske släppa det från hjärnan med. =)

Även om det kanske är "jobbigt/pinsamt" på något sätt, så är de ju lika "pinsamt" när de inte går.. och hennes reaktion? vad ska hon säga/göra? inte ha sex med dig för att du är oskuld? ^^

Jag berättade om för en tjej (ett ex) jag träffade att jag hade hamnat i en "ond spiral" ang. att inte få upp den. Dvs samma problem med att hjärnan överarbetar och tänker på fel saker.. De släppte strax efter det =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

Även om det kanske är "jobbigt/pinsamt" på något sätt, så är de ju lika "pinsamt" när de inte går.. och hennes reaktion? vad ska hon säga/göra? inte ha sex med dig för att du är oskuld? ^^

Det är sant faktiskt. Känns dock som man skulle ha berättat det första gången isf annars tycker hon bara att jag undanhållit henne något. Kanske bättre att berätta om det och även misslyckandena för nästa tjej istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch i början kommer det nästan alltid någon period då man antingen kommer snabbt eller inte alls[cute]


   
SvaraCitera

Granna:

Det är sant faktiskt. Känns dock som man skulle ha berättat det första gången isf annars tycker hon bara att jag undanhållit henne något. Kanske bättre att berätta om det och även misslyckandena för nästa tjej istället.

Äh.. tror jag inte hon skulle tänka. Det är väll inte alla som kläcker ur sig att de är det. Speciellt om man känner att det är "obekvämt" att man är äldre än vad man (tycker/tror) alla andra är.
Tror bara de kan hjälpa, eller så kan du säga det på ett smidigare sätt genom att förklara att du "inte är så erfaren" helt enkelt. =)

Tänk inte nästa tjej, lev i nuet. Tänk denna tjejen för fan! ^^


   
SvaraCitera