Aviseringar
Rensa alla

Sex gör ont


Ämnesstartare

Tjoo

Jag och min pojkvän började ha sex för ca en vecka sedan, första gången för båda.

Första gången gjorde det jätte ont, men jag fortsatte typ för hans skull, inte särskilt pk, men ändå.

Andra gången gjorde det mindre ont, men det sved sen efterråt och jag började blöda.

Tredje gången så gjorde det också ont, men ändå så ville både jag och min kropp ha honom, fastän det gjorde ont x)

På det sättet att det gör ont är att det känns som att han är för stor. Och när han går in djupt gör det extra ont. Och iom att det känns som att han är för stor så hjälper typ inte glidmedel. Visserligen hade vi bara det första gången.

Jag har lixom fått idén om att det ska inte göra ont att ha sex, utan bara vara skönt...

Jag har varit hos gynekolog en gång och gjort gyn undersökning och visserligen inte för att det gör ont att ha sex, men när hon var där nere hittade hon inga fel eller så.
Jag går på ppiller om det behöver nämnas.

Nån som har några tips? Varit i liknande situation?


   
Citera

hmmm... om det gör ont, sluta. kanske att ni är för snabba? det gäller att värma upp först liksom [wink]


   
SvaraCitera

Ta det lugnt och värm upp lite om det är första gångerna.mycket förspel är aldrig fel:)


   
SvaraCitera

Gullregn:

Jag har lixom fått idén om att det ska inte göra ont att ha sex, utan bara vara skönt...

hur gammal är du? samt gör det ont när du onanerar?


   
SvaraCitera

Det är bara att bita i det sura äpplet..

Image
[bigcheers][party]


   
SvaraCitera

aa

ha långt förspel


   
SvaraCitera

han har väl för stor penis bara då.


   
SvaraCitera

Gullregn:

Jag har lixom fått idén om att det ska inte göra ont att ha sex, utan bara vara skönt...

så äre

se till att vara jättevåt och kåt innan.


   
SvaraCitera

ahmen vafa knulla inte om det gör ont på ett obehagligt vis, du kan skapa problem om du håller på så.

Ta det chill ba, du kanske spänner dig osv, fingra först osv


   
SvaraCitera

Gullregn:

men jag fortsatte typ för hans skull

troll.


   
SvaraCitera

Varit där, gjort det.
Har nu kronisk svamp såattee... Fortsätt inte för hans skull. Se till att vara bombvåt, gåre inte så sluta för din egen skull.


   
SvaraCitera

Det kan vara så att det är p-pillren som gör att du inte kan bli tillräckligt våt/upphetsad, alltså att du mentalt sett är upphetsad men att kroppen inte svarar på det, då vissa p-piler gör att sexlusten försvinner eller minskar. Så blir det inte bättre kan du prova byta p-piller, annars säger jag som alla andra; bli ordentligt våt innan och fortsätt inte om det gör ont!


   
SvaraCitera

ajyprah:

Har nu kronisk svamp såattee

är väl vestibulit man får av sådant? eller får man svamp av en massa torrsex


   
SvaraCitera

Gullregn:

Jag har lixom fått idén om att det ska inte göra ont att ha sex, utan bara vara skönt...

Du har fått fullkomligt rätt idé.

Ni ska inte ha sex om det gör ont för dig. Absolut inte. Utöver att det helt enkelt inte ska göra ont för dig under sex och smärtan i sig är en grej du inte ska utsättas för, så kan det även leda till massor av vidrig skit. Att din fitta slits och slemhinnorna får ta massor av stryk är inget du bör ta lätt på. Ha inte sex om det gör ont! Plx.

Det kan leda till diverse olika skador som fuckar upp dina möjligheter till sexuell njutning (och även förmåga till penetrationssamlag) i framtiden.

Jag tycker för övrigt att han är egoistisk som har sex med dig fastän du har ont. Jävla röv han är om han vet att du har ont och inte bryr sig om det. Han är inte värd smärtan och riskerna du utsätts för.

isola:

är väl vestibulit man får av sådant? eller får man svamp av en massa torrsex

Att slemhinnorna slits på fysiskt (sex när man inte är våt och avslappnad) är något som kan tänkas orsaka vestibulit, ja.

Lite grejer ni kan tänka på:

Det ska inte göra ont för dig! Inte alls! Ha fullständig nolltolerans mot smärta.

VILL du ha sex, eller gör du det mest för att ni är ihop och man "ska" göra det? Är du inte kåt och avslappnad? Känner du dig på något sätt pressad till att ha sex? Känner du dig på något sätt obekväm? Sådant kan leda till att du spänner dig.

Också är det ju värt om ni är avslappnade och bekväma med varandra. Om man ligger och tänker på hur ens frisyr eller smink kanske ser ut blir det lätt så att man spänner sig.

Kör ni för hårt för snabbt (fastän du är kåt och avslappnad)? Då kan du också få ont.

Kan ni prata med varandra om sexgrejer och att du har ont? Det är viktigt. Att ni kan kommunicera era känslor och behov till varann och det tas på allvar och sådan skit.

Och, ja, om du inte är kåt och våt och vill ligga bör ni inte ligga för hans skull. Stressa inte. Ta det lugnt och gå långsamt fram. Mycket förspel. Ni ska inte ha kuk i fitta-sex om du inte är kåt. Du ska vara kåt och avslappnad och trygg.

Och det är inget fel på dig om du inte blir kåt eller inte är avslappnad. Det är en helt normal grej. Men ha inte sex under de omständigheterna!!!


   
SvaraCitera

Gullregn:

Och när han går in djupt gör det extra ont.

Kan möjligen bero på att han stöter i din livmodertapp. Kan göra ont/känns obehagligt.


   
SvaraCitera