Aviseringar
Rensa alla

sex i ett förhållande


Ämnesstartare

Tycker ni det är viktigt  med se i ett förhållande? hur många gånger ska man ha sex i veckan?

 kom med förslag!:)


   
Citera
Ämnesetiketter
Bell
 Bell

Förslag; inget, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70. Men än 70 så är det ju i snitt 10 ggr om dagen och mer hinner än nog inte. Eller?

Det är mina förslag i alla fall Party


   
SvaraCitera

Ja, det är jätteviktigt. Jag anser att man ska ha sex 47 gånger i veckan, men inte på söndagar. Mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig är det viktigt, men inte för att "jag är kåt ju, vill ha kuk" utan mer för att jag tycker det är mysigt och fint att dela en sådan intim grej ihop och få ge kärlek på ett mer fysiskt plan. Rodnar Sedan är jag ju kåt också, givetvis, men liksom... Ah, det handlar mycket mer om det andra. I mitt första förhållande hade vi inte sex så ofta, kanske 2-3 gånger i veckan. Jag var inte så kär heller så det var väl inget som jag tyckte var superviktigt, det var mest för honom tyvärr. I mitt senaste förhållande hade vi sex varje gång vi sågs, och umgicks vi en hel dag kunde vi ha sex flera gånger. Needless to say - jag var dödskär. Hur många gånger jag har sex med en person jag är i en relation med handlar mer om hur mycket jag känner för personen snarare än en standardregel, helt enkelt.


   
SvaraCitera

en gång i månaden.. nä skoja ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör sex ont i början? är det skönt sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle föredra att ha ett förhållande utan sex för jag upplever att när jag har sex med någon så tröttnar jag fortare på personen och det finns ingenting intressant kvar. Det är väl upp till var och en att avgöra hur ofta de vill ha sex och hur viktigt det är..


   
SvaraCitera
Gifted

Danne_cars: Gör sex ont i början? är det skönt sen?

Väldigt individuellt. Dessutom, sex innebär inte nödvändigtvis penetration, så nej.


   
SvaraCitera

individuellt, vissa tkr det är viktigt andra inte, upp till var och en, finns inget homogent svar 


   
SvaraCitera

asså ha sex så ofta/sällan ni känner för det. Gissar att ca 4-5 ggr i veckan e normalt. Jag o min kille har ibland det flera ggr per dag o ibland jätte sällan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olivia164Kista:
asså ha sex så ofta/sällan ni känner för det. Gissar att ca 4-5 ggr i veckan e normalt. Jag o min kille har ibland det flera ggr per dag o ibland jätte sällan 

Flera ggr om dagen då och då  är nice Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig 


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag å min kille har slått rekod på att ha sex 12 ggr per dag hahah beror ju på hur mkt sex ni gillar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha sex när ni är kåta skulle jag vela påstå, det blir lättast så! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att fyra är viktigare


   
SvaraCitera