Aviseringar
Rensa alla

Sex i skolan?


Ämnesstartare

Någon som någon gång har haft sex i skolan? För några veckor sedan började jag snacka lite med en skolkamrat, vi flörtade rätt grovt om man säger så och hon frågade faktiskt om vi skulle gå iväg till något ställe där det var mindre folk, men jag avböjde då det kändes väldigt weird av någon anledning, och dessutom hade jag tankarna tjej just då så det kändes inte helt 100.
Nu är det ju inte säkert att det var sex hon var ute efter, men kan nog garantera att vi hade strulat om vi hade gått iväg.

Nog om mig. Är det någon som har gått hela vägen, eller iallafall strulat med någon brud ni inte känner så värst bra i skolan?

Dela med er för den nyfikne! [party]

edit: Ursäkta mig, utgick från att alla på UM var killar och så är ju självklart inte fallet. Givetvis får även brudar dela med sig med sina kill erfarenheter. [party] Och även homosexuella också... självklart. [chocked]


   
Citera

Gått hela vägen..


   
SvaraCitera

varför skulle mangöra det i skolan?[shake] liksom skoltoan bör ju seriöst vara äckligaste stället som finns. top 10 iaf[n]


   
SvaraCitera

Kablash har gjort både det ena och det andra med kackerlackorna på vår förra skola. :S


   
SvaraCitera

Finns inget ställe man kan gå till om man vill ha det på min skola [shake] Kanske sno någons Didaktuskort istället och göra det där.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför skulle mangöra det i skolan?[shake] liksom skoltoan bör ju seriöst vara äckligaste stället som finns. top 10 iaf[n]

Vem säger att man måste ha gjort det på toan?

[bigcheers][tard][party][cheers][y][cool][bigsmile][crazy][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Finns inget ställe man kan gå till om man vill ha det på min skola [shake] Kanske sno någons Didaktuskort istället och göra det där.

Men om det hade funnits, you would, wouldn't you? [bigcheers][tard][party]


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Men om det hade funnits, you would, wouldn't you? [bigcheers][tard][party]

Nej för det skulle aldrig falla mig in att göra något sådant med en som går i samma skola. (okej kanske, men han går ut det här året)


   
SvaraCitera

farbror gugge:

varför skulle mangöra det i skolan?[shake] liksom skoltoan bör ju seriöst vara äckligaste stället som finns. top 10 iaf[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Nej för det skulle aldrig falla mig in att göra något sådant med en som går i samma skola. (okej kanske, men han går ut det här året)

Finns det bara en enda kille du anser vara snygg i din skola? [cute]


   
SvaraCitera
Nollan

Imoon:

Kablash har gjort både det ena och det andra med kackerlackorna på vår förra skola. :S

äcklig han är:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varför skulle mangöra det i skolan?[shake] liksom skoltoan bör ju seriöst vara äckligaste stället som finns. top 10 iaf[n]

Ungsynvinkel:

Vem säger att man måste ha gjort det på toan?

[bigcheers][tard][party][cheers][y][cool][bigsmile][crazy][badgrin]


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Finns det bara en enda kille du anser vara snygg i din skola? [cute]

Nej det finns hmm...Två. Som jag har lagt märke till.
Eller kanske fyra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungsynvinkel:

Vem säger att man måste ha gjort det på toan?

Man kan ju välja att göra det i något av skolans många klassrum eller så kan man smyga iväg till gymnastiksalen och låna ett par madasser att göra det på, om man vill göra akten extra trevlig och skön för sig själv och sin kamrat. Matsalen fungerar också bra.


   
SvaraCitera