Aviseringar
Rensa alla

Sex i Uppsala


Ämnesstartare

Hej, visste inte vart jag skulle vänta mig så sökte runt på olika forum. Jag har träffat en kille som är skit trevlig och jag tycker väldigt mycket om honom. Han är sjukt attraktiv och jag vill ha sex med honom. Vi kan inte vara hemma hos mig eller hos honom då vi båda bor mitt ute i ingenstans och har ingen möjlighet att ta oss hem sen. Så vi tänkte imorn efter vi båda slutat skolan skulle vi träffas nånstans.

Så, kort och gott. Vet ni nånstans i Uppsala man kan träffas och ha sex? Vill inte fråga nån kompis, toaletter duger nog också bra men helst inte en toa mitt i centrum...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Rekommenderar skogsdunge eller tom lekplats med lekstuga. Tag med filt, och kanske uppblåsbar madrass. Kläder efter väder. Möjligtvis snacks att förtära efteråt, typ Pågens kanelgifflar är ett tämligen populärt val. Glöm ej att skydda er för sexuellt överförbara sjukdomar/graviditet.

Jag önskar er en trevlig stundl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha

Om ni är riktigt kära kan ni få låna mitt rum.. annars inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A:
Rekommenderar skogsdunge eller tom lekplats med lekstuga. Tag med filt, och kanske uppblåsbar madrass. Kläder efter väder. Möjligtvis snacks att förtära efteråt, typ Pågens kanelgifflar är ett tämligen populärt val. Glöm ej att skydda er för sexuellt överförbara sjukdomar/graviditet.

Jag önskar er en trevlig stundl!

Hahahah funderar nästan på det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:
Hahaha

Om ni är riktigt kära kan ni få låna mitt rum.. annars inte

Är du seriös? Skulle vara skit snällt! är kanske lite för desperat nu men vad som helst förutom utomhus 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weqina:

Är du seriös? Skulle vara skit snällt! är kanske lite för desperat nu men vad som helst förutom utomhus 

Hahaha... vore inte det lite skumt då?  : - D

Vandrarhem kanske är en idé?! fattar inte vrf jag inte tänkte på det när jag var 14-15 vi fick ha sex i en sjö typ bla haha... vikka tider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:

Hahaha... vore inte det lite skumt då?  : - D

Vandrarhem kanske är en idé?! fattar inte vrf jag inte tänkte på det när jag var 14-15 vi fick ha sex i en sjö typ bla haha... vikka tider.

Jo det vorre det nog... sorry xD

Vet inte vart vandrarhem ligger, går man bara in och säger "tja kan jag få ett rum för två timmar?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weqina:

Hahahah funderar nästan på det där

Gört. Mkt fin livsupplevelse. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weqina:

Jo det vorre det nog... sorry xD

Vet inte vart vandrarhem ligger, går man bara in och säger "tja kan jag få ett rum för två timmar?"

Haha vore rätt kul typ men tänk om jag e värshta snuskgubben med kameror i taket Icke! safety comes first

:DDDDDD "Hej vi vill ha en säng i...10 minuter för vi ska knulla" 
Räcker med att en av er fixar en säng för en natt så kan ni båda umgås i den sen, vissa vanrdarhem är dock sovsalar med 12 pers i t.ex. men brukar finnas mindre rum också som förhoppningsvis är obebodda haha.. 

vandrarhem är inte helt optimalt.... men seriöst ni får väl ligga med varandra och sen sova kvar då?!


   
SvaraCitera