Forumet - sex med 26 st [surprised]

sex med 26 st [surprised]

4308 0 174
ja ni läste rätt!
har en kompis som har haft sex med 26 st, och ja hon har fått ett "horrykte" om sig som hon väl är medveten om.. men seröst är det verkligen normalt? hon är 17 år och förlorade sin oskuld samma år hon skulle fylla 14... kan de vara sexberoende eller nå? eller bara sjukt överkåt av sig?
sofajaaa:

å har hon endast svara att hon vill känna sig älskad... men tyvärr blir juh de hela tvärt om ..[sad]

det blir extremt tvärtom tyvärr. usch. sex har fått en mycket fel bild i dagens samhälle. man ska ha det med den man älskar och man ska känna sig älskad när man har det helt klart, men det blir fel när man har det för tidigt och med många

Spana också in:

sofajaaa:

hon har fått ett "horrykte" om sig som hon väl är medveten om..

men palla bry sig om va andra tycker.. [tired]

sofajaaa:

men seröst är det verkligen normalt?

som nån annan sa...vad är normalt..?

sofajaaa:

hon är 17 år och förlorade sin oskuld samma år hon skulle fylla 14.

hon var 13 alltså? jag blev oxå av med oskulden när jag är 13 och är 18 nu..

sofajaaa:

kan de vara sexberoende eller nå? eller bara sjukt överkåt av sig?

hon gillar väl sex, som alla andra typ.. [rolleyes]
Om hon mår dåligt är det väl bättre att hon tar itu med det på något annat sätt.

Om inte, good for her.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Plyvert:

ag reagerar mest på att hon har räknat, låter som om hon vill ha sin stämpel, ge den till henne [smile]

Jag tycker knappast det är klandervärt att komma ihåg vilka man legat med.
en varannan-var tredje månad låter inte lika farligt som TJUGOSEX STYCKEN!!!!!!1111111 tycker jag. Man hinner råka många saker i sitt liv, och råkar man när man är tonåring så har man iallafall något att skylla på.

Du däremot är lite töntig som kommer och skvallrar om din polare på the interwebs. Som om det fanns nån internationell standard på vad som gör en till nymfo.
låt henne ha sex me 100000 om hon nu vill det så varsegod! ... hade du velat att folk hade dömt dig om du hade haft sex med samma antal?

att kalla det ett beroende känns överdrivet då de flesta kan ha sex flera gånger om dagen utan att kalla det ett beroende (par).

värre om hon är otrogen lr kör över sina kompisar för att ha sex med folk.