Aviseringar
Rensa alla

sex med 26 st [surprised]


Ämnesstartare

Jag reagerar mest på att hon har räknat, låter som om hon vill ha sin stämpel, ge den till henne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon mår dåligt är det väl bättre att hon tar itu med det på något annat sätt.

Om inte, good for her.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Plyvert:

ag reagerar mest på att hon har räknat, låter som om hon vill ha sin stämpel, ge den till henne [smile]

Jag tycker knappast det är klandervärt att komma ihåg vilka man legat med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en varannan-var tredje månad låter inte lika farligt som TJUGOSEX STYCKEN!!!!!!1111111 tycker jag. Man hinner råka många saker i sitt liv, och råkar man när man är tonåring så har man iallafall något att skylla på.

Du däremot är lite töntig som kommer och skvallrar om din polare på the interwebs. Som om det fanns nån internationell standard på vad som gör en till nymfo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt henne ha sex me 100000 om hon nu vill det så varsegod! ... hade du velat att folk hade dömt dig om du hade haft sex med samma antal?

att kalla det ett beroende känns överdrivet då de flesta kan ha sex flera gånger om dagen utan att kalla det ett beroende (par).

värre om hon är otrogen lr kör över sina kompisar för att ha sex med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lite orimligt att ge oss en siffra och anta att vi ska kunna förklara vad det handlar om utifrån den.

Oh noes, min pappa har 11 olika sorters sprit hemma, är han alkoholist?!!!!11 [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl helt på vad man har för syn på sex. Gillar man att göka runt, no strings attached, då är det väl så. Men jag personligen dömer ut henne fullständigt som en hora p g a min aningen föråldrade tanke om att sex och kärlek på något vis går hand i hand [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kostar hon?[blush]

standby:

Du däremot är lite töntig som kommer och skvallrar om din polare på the interwebs. Som om det fanns nån internationell standard på vad som gör en till nymfo.

Mm, bra skrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Beror väl helt på vad man har för syn på sex. Gillar man att göka runt, no strings attached, då är det väl så. Men jag personligen dömer ut henne fullständigt som en hora p g a min aningen föråldrade tanke om att sex och kärlek på något vis går hand i hand

förnämt skrifvit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka bry sig?


   
SvaraCitera

Stämpla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och varför ska du bry dig om hur mkt hon knullar?


   
SvaraCitera

JIIIPPI!!!!!!!!

Vi har hittat HIV-smittokällan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

en varannan-var tredje månad låter inte lika farligt som TJUGOSEX STYCKEN!!!!!!1111111 tycker jag.

standby:

Du däremot är lite töntig som kommer och skvallrar om din polare på the interwebs.

QFT.


   
SvaraCitera