Aviseringar
Rensa alla

Sex med äldre tjej/


Ämnesstartare

loita:

har haft sex med en två 15 åring när jag var 17 tror jag

Jaså?, hur k'ändes det då?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

sjukt fy fan du har säkert mamma problem efterssom du dras till äldre kvinnor du kompenserar med dom för du inte fick tillräckligt med kärlek från din mamma!!!!

Tkr du att du är cool?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aja baja, följ normen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge som man har tillräckligt med pondus till att stå upp mot henne och säga att hon är en jävla hora, trots åldersskillnaden, så är det helt okej[smile]


   
SvaraCitera
loita

I_I_I_I_I:

Jaså?, hur k'ändes det då?

jag var tsm med honom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag var tsm med honom

mHM, det är precis det jag menar, Tkr tjejer verkligen att det är såå fel eller vad ni nu tkr om att ha sex med ett par yngre killar?.
Du verkar ju i alla fall inte ha nåra problem med det[crazy]


   
SvaraCitera
loita

I_I_I_I_I:

mHM, det är precis det jag menar, Tkr tjejer verkligen att det är såå fel eller vad ni nu tkr om att ha sex med ett par yngre killar?.
Du verkar ju i alla fall inte ha nåra problem med det

de var min första kärlek så då var de ju lixom rätt 😛 fast nu vill jag inte hja yngre just för att de är ofta omognar, bara sex kanske, men seriöst nej, han var otrogen, jag gjorde slut, han blev tsm med den tjejen, va otrogen mot henne, blev nästan tsm med henne fast sen när hon var kär tog han hennes bästa polare, han var stört kär i varenda en, han vet inte vad han vill [no-no] omogen känslomässigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, a jag fattar. Men jag menar omogen?, Vem under 50 är mogen när det gäller sex?? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Knullar just nu en kille som är 18år, jag är 22år. Vi kommer förmodligen bli tillsammans [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 års skillnad är ju ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle någon mot all förmodan tycka om mig och jag tyckte om henne så visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

2 års skillnad är ju ingenting.

Vadå 2 års skillnad, jag menar. när man är 14 och kille så är en 16 årig tjej nästan helt meningslöst att ens fantisera om att ha sex med, man kommer ju typ aldrig lyckats ändå,.:) [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I_I_I_I_I:

Vadå 2 års skillnad, jag menar. när man är 14 och kille så är en 16 årig tjej nästan helt meningslöst att ens fantisera om att ha sex med, man kommer ju typ aldrig lyckats ändå,.:) [confused]

Du frågade om det var ok eller ej. Inte ifall det var realistiskt att en 16-åring skulle vilja ha en 14-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Så länge som man har tillräckligt med pondus till att stå upp mot henne och säga att hon är en jävla hora, trots åldersskillnaden, så är det helt okej

Du är en jävla hora.

Se, inga problem alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du är en jävla hora.

kebu12:

henne

[no-no]

Sen så skulle man ju sexa också, så det är bara att komma hit[wink]


   
SvaraCitera