Aviseringar
Rensa alla

Sex med diabetiker??


Ämnesstartare

Jag har en kompis som jag gillat lite ungefär senaste halvåret. Jag tror han gillar mig, och vill ha sex med mig. I höstas när jag var med honom så samlade jag till mig lite mod och frågade honom:
"skulle du kunna tänka dig att ha sex med mig?"
han svarade ja och jag blev överdrivet lycklig, men vi bara småskrattade åt det och efteråt var det som att inget hade hänt. Men jag tänker fråga honom på riktigt nu om han vill ha ett förhållande med mig. Jag är lite snuskig och kåt av mig så jag tänker fråga om han vill ha sex med mig också (när man är i puberteten som jag så är det ju okej att vara kåt [wink] ). Men jag hittade ett problem med det, han har diabetes. Är det farligt ifall han knullar mig även om han har kondom, kan diabetes smitta genom sex? Han är tjock också, tycker att det själv är ganska attraktivt på honom, men är sexet skönt även fast han är tjock?

Tacksam för svar! [smile]


   
Citera
time
 time

NissePisse:

kan diabetes smitta genom sex?

Diabetes är inte en könssjukdom. Och det är inte smittsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så det är möjligt att ha sex med han? [smile]


   
SvaraCitera

Alltså va.

NissePisse:

så det är möjligt att ha sex med han?

Ja för guds skull JA.


   
SvaraCitera
time
 time

NissePisse:

så det är möjligt att ha sex med han?

Jag tror du har missförstått vad diabetes är, alternativt att du blandar ihop diabetes och syfilis. Återkom när du är säker på din partners sjukdomstillstånd.


   
SvaraCitera

ja altså det är ju inte som att det är aids eller något


   
SvaraCitera

Ne, sex är inte skönt om de är tjocka! ush! Då får det va!


   
SvaraCitera

Käre vän det krävs att man har iaf liite koll på de grundläggande sjukdomarna, dels för att inte skämma ut sig, dels för att inte förolämpa någon och dels för att vet vad som smittar eller inte. Diabetes kan precis som cancer inte smitta.


   
SvaraCitera

Ligg inte med honom. Du får antagligen diabetes, och kanske aids då det inte är helt ovanligt att diabetiker har det. Sen kan det ju faktiskt hända att han hamnar på dig och att du kvävs av tyngden. Jag skulle inte våga riskera något alltså [shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

nej du borde inte riskera att föra vidare dina gener


   
SvaraCitera

dazed:

nej du borde inte riskera att föra vidare dina gener

d blir inga barn av bögsex [crazy]


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

nej du borde inte riskera att föra vidare dina gener

Vad är det fär fantasyscenario du föreställer dig här[shake]


   
SvaraCitera

NissePisse:

Tacksam för svar!

Vilken skola går du på? Ska skriva ett argt brev till din lärare/rektor för att de har misslyckat med utbildningen.


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

d blir inga barn av bögsex

mynona:

Vad är det fär fantasyscenario du föreställer dig här

Jaha såg inte underforumet [blush]


   
SvaraCitera