Aviseringar
Rensa alla

Sex med diabetiker??


mynona

dazed:

Jaha såg inte underforumet

Läste heller inte igenom pronomen, trots att det inte innehöll några "hen" som du tycker så illa om. [blush]


   
SvaraCitera
mynona

OnT, Nils: diabetes smittar inte, men det har någon annan redan sagt.


   
SvaraCitera

mynona:

Läste heller inte igenom pronomen, trots att det inte innehöll några "hen" som du tycker så illa om.

Har jag hetsat så mycket kring uttrycket hen utöver att hela debatten gör alla till efterblivna jävlar? [blush]


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Har jag hetsat så mycket kring uttrycket hen utöver att hela debatten gör alla till efterblivna jävlar?

Jag har observerat att du i tråden: "Gillar du personen ovan" sade något i stil med "Ja, trots användandet av hen"[no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

mynona:

Jag har observerat att du i tråden: "Gillar du personen ovan" sade något i stil med "Ja, trots användandet av hen"

Jaja i sak har jag inget emot hen egentligen, fan säg vad ni vill, men om någon använder det så utgår jag från att personen är lite dum i huvudet pga debatten kring det och att folk verkar göra en poäng av att använda det ibland.


   
SvaraCitera

Jag är okej med i det teorin.


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Jaja i sak har jag inget emot hen egentligen, fan säg vad ni vill, men om någon använder det så utgår jag från att personen är lite dum i huvudet pga debatten kring det och att folk verkar göra en poäng av att använda det ibland.

Jag tycker mest att det är skeptikerna som ger intryck av att vara dumma i huvudet på grund av deras inkorrekta föreställning om att utrycket är feminint och fråntar alla deras könsidentitet - särskilt killar verkar tro att de blir kastrerade om de benämns så. Därför brukar jag som regel utgå från att skeptiker till hen är förstockade traditionalister som genom sin åsikt har dumförklarat sig själva. Jag får iofsg medge att jag själv inte använder hen, men det är en ren vanesak: jag stödjer det och kan säkert komma in i vanan om jag orkar fokusera på saken någon gång.


   
SvaraCitera

mynona:

Jag tycker mest att det är skeptikerna som ger intryck av att vara dumma i huvudet på grund av deras inkorrekta föreställning om att utrycket är feminint och fråntar alla deras könsidentitet - särskilt killar verkar tro att de blir kastrerade om de benämns så. Därför brukar jag som regel utgå från att skeptiker till hen är förstockade traditionalister som genom sin åsikt har dumförklarat sig själva. Jag får iofsg medge att jag själv inte använder hen, men det är en ren vanesak: jag stödjer det och kan säkert komma in i vanan om jag orkar fokusera på saken någon gång.

Nja visst kan det ringa varningsklockor då men jag tar min vanliga ståndpunkt att alla äro retarderade.


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Nja visst kan det ringa varningsklockor då men jag tar min vanliga ståndpunkt att alla äro retarderade.

Fast det tycker du dock inte egentligen, du tycker bara att de som är av motsatt åsikt är det, men eftersom det bryter mot jantelagen att säga något sådant hävdar du okontroversiellt att retardationen är allmän [no-no]


   
SvaraCitera

mynona:

Fast det tycker du dock inte egentligen, du tycker bara att de som är av motsatt åsikt är det, men eftersom det bryter mot jantelagen att säga något sådant hävdar du okontroversiellt att retardationen är allmän

Nu låter du som razorblade

Nja det beror på om det är diskussioner jag egentligen bryr mig i eller ej också tror jag.


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Nu låter du som razorblade

Det avgör saken.


   
SvaraCitera
Bakric

Precis sådana här saker som får mig att tappa tron på mänskligheten ibland[tired]


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

d blir inga barn av bögsex [crazy]

Tror du TS har koll på det eller? Han verkar vara lite bakom flötet.


   
SvaraCitera

Brainactivity: Disabled


   
SvaraCitera

Ganon:

Tror du TS har koll på det eller? Han verkar vara lite bakom flötet.

nu vet han d


   
SvaraCitera