Aviseringar
Rensa alla

Sex med djur


Gifted

Jellybeans:

Nej inte bara, men många sysslar med jakt som en sport eller för rekreation.

Jo, det är sant. Men snarare än att tillåta våldtäkt på djur kanske man skall fundera på om det är ok att jaga för enbart nöjets skull?


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Hursomhelst, varför är det moraliskt korrekt att jaga och döda ett djur för sin egen njutning, men inte att ha sex med ett djur för sin egen njutning?

uppenbar:

arn kan inte fatta ett beslut om att de vill knulla, det kan inte djur heller

Problemet är tabuerna runt allt som har med sex att göra. En hund som sätter på en brud känner sig nog knappast kränkt eller våldtagen, eftersom 1. Djuret i fråga är kåt 2. Djur har inte sådanna känslor och tankar.

Djur vet inte vad våldtäkt är, dom vet inte vad utnyttja är. Dom är djur, inte människor och har inga sådanna känslor. Djur har inga tabuer. En hund känner nog jävligt mycket mer frustrerat när man slänger ett koppel om halsen på det och tvingar det att gå ut och skita en kall vintermorgon, än när det får sätta på en brud.

Man även kan tänka sig att sex för ett djur på något sätt måste vara njutbart, annars skulle dom inte ha det.

Jag skulle aldrig ha sex med ett djur, eftersom jag personligen inte tänder på det. Dock kan jag tycka att det är upphetsande att se en tjej ha sex med djur, och det beror inte på djuret, utan på att tjejen är så "slampig". Hur som helst ser jag inget fel med djursex, i alla fall mellan ett han-djur och en tjej.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Hursomhelst, varför är det moraliskt korrekt att jaga och döda ett djur för sin egen njutning, men inte att ha sex med ett djur för sin egen njutning?

Okej jag tycker det är helt okej att ha sex med djur, jag brukar ha sex med min fisk varje dag. vilket djur brukar du göra de me?`
(IRONI)[tard][tired][shake][confused][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det väl.


   
SvaraCitera

Vem fan vill sätta på ett djur? FÖR FAN HELLER..... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

På samma sätt så försöker man ju minimera djurs lidande så gott det går, det är en avvägning helt enkelt.

Ojnej, det gör de verkligen inte. De försöker maximera sin egen vinst (i de allra flesta fall, undantag finns ju), och detta involverar att inte göra mer för djurens välbefinnande än lagen och konsumenterna kräver (vilket inte är mycket).

Gifted:

Men snarare än att tillåta våldtäkt på djur kanske man skall fundera på om det är ok att jaga för enbart nöjets skull?

Hela köttindustrin är ett välspritt nöje. De allra flesta behöver inte äta kött - man äter kött av lathet eller för att det är gott. I båda fallen handlar det om njutning på ett eller annat sätt, snarare än behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är ju fråga nummer 2; finns det djur som för oss människor är sexiga eller attraktiva?


   
SvaraCitera
Gifted

Stringburka:

De försöker maximera sin egen vinst (i de allra flesta fall, undantag finns ju), och detta involverar att inte göra mer för djurens välbefinnande än lagen och konsumenterna kräver (vilket inte är mycket).

Ok. Om det är så i praktiken så är det väl så. Jag säger inte att jag stödjer den inrättningen.

Stringburka:

Hela köttindustrin är ett välspritt nöje. De allra flesta behöver inte äta kött - man äter kött av lathet eller för att det är gott. I båda fallen handlar det om njutning på ett eller annat sätt, snarare än behov.

Antagligen är det väl så då. Skillnad mellan att äta kött och att ha sex med djur är att det ena är allmänt accepterat här i Sverige, det andra inte.


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Nu är ju fråga nummer 2; finns det djur som för oss människor är sexiga eller attraktiva?

Ja, finns det någon människa som inte tycker att t.ex tigrar och vargar är enormt sexiga och attraktiva? 😛


   
SvaraCitera

Hejjsan16:

Vem fan vill sätta på ett djur? FÖR FAN HELLER.....

håller med! fyfaan.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

håller med! fyfaan.

Djuren är Inte till för att man ska ha samlag med dom...???!!! Inte sant ???!!!


   
SvaraCitera

Hejjsan16:

Djuren är Inte till för att man ska ha samlag med dom...???!!! Inte sant ???!!!

eeexakt! det är oetiskt och äckligt bara. avtändandeeee!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Ja, finns det någon människa som inte tycker att t.ex tigrar och vargar är enormt sexiga och attraktiva? 😛

Iofs. Shit, tänk att sätta på en brunstlig, ylande varghona [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Skillnad mellan att äta kött och att ha sex med djur är att det ena är allmänt accepterat här i Sverige, det andra inte.

Precis 🙂


   
SvaraCitera

Hejjsan16:

Vem fan vill sätta på ett djur? FÖR FAN HELLER..... [confused]

Nej fy fan vad äckligt.

Däremot får de gärna sätta på mig[love]


   
SvaraCitera