Aviseringar
Rensa alla

sex med en tjej, och sen byebye?


Ämnesstartare

Jag har haft sex med killen två gånger. Det var två veckor sen vi pratade sist, hans tur att ta kontakt men verkar inte som han kommer göra det.

Detta pratade jag om med en kompis. Hur irriterad man blir när killen inte hör av sig. Även om man inte vill ha sex med honom igen eftersom det var en 'engångshändelse', men man vill ändå fortsätta ha kontakt. Är detta en typisk tjejsak? att vi fortfarande vill ha kontakt med killen även fast vi inte vill något. Eller kan ni killar faktiskt också känna så?


   
Citera

Turas ni om att ta kontakt, eller vad?


   
SvaraCitera

Men sluta lek dum i huvudet och tänk själv lite.


   
SvaraCitera

nej vi är helt känslolösa [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ni jättedunderbra connection? Verkade det vara något mer än en "engångsföreteelse" från hans håll betraktat? För att bara höra av sig för att höra av sig till någon som det a: inte är seriöst med, b: som man inte klickar med tycker jag låter onödigt, och det hade jag inte gjort som tjej heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

Jag har haft sex med killen två gånger. Det var två veckor sen vi pratade sist, hans tur att ta kontakt men verkar inte som han kommer göra det.

Om han inte känner för det så gör han det inte.
Varför skulle han? Har ni något avtal? Är ni vänner i övrigt?


   
SvaraCitera

Ofta man vill ha relation till tjej om man inte får sex, kan man lika gärna vara med kille. Ni är ju ändå bara ytliga jävla r-tards[shake]


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

För att bara höra av sig för att höra av sig till någon som det a: inte är seriöst med, b: som man inte klickar med tycker jag låter onödigt, och det hade jag inte gjort som tjej heller.


   
SvaraCitera

Human:

att vi fortfarande vill ha kontakt med killen även fast vi inte vill något. Eller kan ni killar faktiskt också känna så?

Liksom dra alla över en kam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

två gånger.

Human:

'engångshändelse',

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

att vi fortfarande vill ha kontakt med killen även fast vi inte vill något.

Ja vad fan ska det liksom vara bra för? [tard]
Vad vill du ha ut av det?


   
SvaraCitera

kebu12:

Ofta man vill ha relation till tjej om man inte får sex, kan man lika gärna vara med kille. Ni är ju ändå bara ytliga jävla r-tards[shake]

[love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera