Aviseringar
Rensa alla

Sex med en transvestit


Ämnesstartare

Moderkakan:

Boys Don't Cry

Tack!
Ooooh. Han/hon är så jävla snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Och du anser det normalt att köra upp kuken i ett jävla träd?[confused]

Jag tycker inte det är mer onormalt än att köra upp kuken i en fitta. Kom ihåg att träd också är levande varelser som behöver kärlek, precis som du och jag. Personligen attraheras jag inte av träd, men jag fördömer inte Dendrofilen för att han gör det, för jag vet själv hur det känns att bli fördömd.

Dendrofilen:

Nej det kan jag skriva under på. har försökt bli medlem i RFSL men de välkomnar ju icke dendrosexuella. som tur är har jag ett par kamrater som är dendrosexuella så jag behöver aldrig känna mig helt utanför hoho ;p

Det är tur att du har dina vänner åtminstone. Själv känner jag ingen mer än jag som är transsexuell, men nu när du nämnde det kanske man ska prova RFSL, det hade jag faktiskt inte tänkt på.

Speltidning:

Man ser ingen skillnad på dom som gör det bra, gör det ordentligt eller stå ut med att folk tycker du är lite konstig. Har personligen ingenting emot transor.

Hur menar du med att jag ska göra det "ordentligt"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Ooooh. Han/hon är så jävla snygg.

Kan inte hålla med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Boys Don't Cry

Hon spelade bra i den, vad hon nu heter.

Maxine:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon spelade bra i den, vad hon nu heter.

hillary swank


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

hillary swank

Hon borde operera sig till kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

hillary swank

Vad du kan, eller va det wiki?[wink]


   
SvaraCitera

Kanske.


   
SvaraCitera

Maxine:

Hur menar du med att jag ska göra det "ordentligt"?

Du tycker ju att folk tittar snett på dig och så? Många som jag har sett skulle man inte ha en aning om att dom egentligen var killar. Det jag menar är att om du inte vill att folk ska tycka att du är konstig och så, får du helt enkelt se ut som en riktig tjej. Tro mig, det är enklare att ändra ditt utseende än folks uppfattning och åsikter om transor [zzz]


   
SvaraCitera

Maxine:

Själv känner jag ingen mer än jag som är transsexuell, men nu när du nämnde det kanske man ska prova RFSL, det hade jag faktiskt inte tänkt på.

Du lär ju ha lyckan med dig. sex mellan människor tycker de om men så fort det blir tal om attraktion över artgränserna så är det stopp direkt. så nu har jag och mina vänner endast våran kamratförening som vi har startat upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

det är enklare att ändra ditt utseende än folks uppfattning och åsikter om transor

Du tror inte att hon försöker då?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Hon borde operera sig till kille.

Nej, fy.

isola:

Vad du kan, eller va det wiki?[wink]

Visste vad hon hette, däremot, nu när vi är ärliga, så visste jag inte vad filmen hette men visste att Hilary är med i den så IMDB'ade henne och kollade. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxine:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Visste vad hon hette, däremot, nu när vi är ärliga, så visste jag inte vad filmen hette men visste att Hilary är med i den så IMDB'ade henne och kollade. [blush]

tack för din ärlighet[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tack för din ärlighet[cute]

man ska vara ärlig har mamma sagt [cute]


   
SvaraCitera