Aviseringar
Rensa alla

Sex med ex?


Ämnesstartare

Du har en ganska bra poäng i det du säger. Men om jag omformulerar mig: Är det patetiskt att fråga? När vi liksom gjort slut...


   
SvaraCitera

lovelie:

Är det patetiskt att fråga? När vi liksom gjort slut...

man behöver inte vara tillsammans med någon för att ha sex, man behöver inte ens tycka om någon
Det är fysiskt begär, vill han inte så finns det nog fler killar och det är den inställningen du borde ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja asså jag letar inte bara efter någon att ha sex med, det är bara just honom jag fått för mig att jag måste knulla... Men jag får väl fundera lite om jag vågar fråga :p


   
SvaraCitera

Varför ska hon sluta "hora" (vilja ha sex? :S) sig? Ni är ju dumma i huvudet hela bunten.

Skicka iväg smset du och hoppas att han svarar ja.


   
SvaraCitera

lovelie:

Ja asså jag letar inte bara efter någon att ha sex med, det är bara just honom jag fått för mig att jag måste knulla... Men jag får väl fundera lite om jag vågar fråga :p

good luck


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Ni är ju dumma i huvudet hela bunten.

typ flockbeteende tror jag [zzz]


   
SvaraCitera

passaro:

hora


   
SvaraCitera

lovelie:

Är det patetiskt att fråga? När vi liksom gjort slut...

Nej, det är inte patetiskt att fråga. Gör't, om du vill.


   
SvaraCitera

skit i folk som säger ''sluta hora dig''. alla gillar vi sex

fråga på du men inte genom sms, det är fjantigt. stäm träff med honom och fråga


   
SvaraCitera

Ja, fråga dirr.


   
SvaraCitera

Do it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

stäm träff med honom och fråga

Grejen är att jag är lite osäker på om han skulle "prioritera" att bara träffa mig sådär... Jag vet inte själv om jag hade sagt ja till att bara träffas lite.


   
SvaraCitera

lovelie:

Grejen är att jag är lite osäker på om han skulle "prioritera" att bara träffa mig sådär... Jag vet inte själv om jag hade sagt ja till att bara träffas lite.

jadu då kan du ju alltid ringa honom, fortfarande bättre än sms och ger ett bättre intryck. sms är inte så roligt

jag känner ju nu inte honom och kan inte er historia men jag tycker det bästa vore att fråga om ni kunde träffas


   
SvaraCitera

McLuver:

hora dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du oskuld?[cute]


   
SvaraCitera