Aviseringar
Rensa alla

Sex med random


Ämnesstartare

Håller ni med mig om att det är större chans att en kille säger "Ja" till sex (om det är något random brud som han inte känner som frågar) än om det är en kille som frågar samma sak till en tjej? Varför? Varför inte?


   
Citera

Ja för tjejer har inte 3% av sexdriften killar har, oavsett vad folk säger.
hm.


   
SvaraCitera

Ja, tjejer kan få sex när dom vill, bara killar som behöver jobba för att få det :<


   
SvaraCitera

ja. tjejer får när dom vill


   
SvaraCitera
Åtta

Förmodligen. Den enda egentliga anledningen är nog att de/vi uppfostrats att agera på ett visst sätt i sådana situationer. Killar får höra att de är sexmonster som inte kan kontrollera sina drifter. Tjejer får höra att de är så förbannat speciella och att de ska vara selektiva i sitt val av partner.

Tickstart:

Ja för tjejer har inte 3% av sexdriften killar har, oavsett vad folk säger.

Det finner jag väldigt underligt. Mina erfarenheter säger tvärtemot. Jag och de jag pratat om det med har vanligtvis lägre sexdrift än våra respektive partners.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag och de jag pratat om det med har vanligtvis lägre sexdrift än våra respektive partners.

Fattar inte vad det är för fel på folk, ärligt. Är typ den enda bra mänskan kvar.


   
SvaraCitera

Ja. Tjejer kan få sex när de vill hur jävla fula de än är. Det kan inte killar.

Tänk på det tjejer, nästa gång ni har sex med en random snubbe[wink]
He's probably just in for the pussy!


   
SvaraCitera

Tjejer vill helst välja en kille som ser kalas bra ut men de hamnar oftast med svin som tror dem är bäst för dem har en tjej och snackar skit med sina kompisar, sen gör dem slut för den killen är omogen eller nått 😛


   
SvaraCitera

Tjejer har som många har sagt, enklare att få engångsligg.

Tror dock inte att sexdriften hos tjejer är lägre, dock så är det traditionsenligt killar som skall ta första steget.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Fattar inte snacket om att tjejer får ligga hur och när de vill [shake] knappast så för majoriteten av tjejerna, bara killarna som vill tycka synd om sig själva och skylla på något när de inte får knulla.


   
SvaraCitera

Lindblom:

Fattar inte snacket om att tjejer får ligga hur och när de vill [shake] knappast så för majoriteten av tjejerna, bara killarna som vill tycka synd om sig själva och skylla på något när de inte får knulla.

Normaltjejen får lättare ligg än normalkillen.


   
SvaraCitera

Lindblom:

Fattar inte snacket om att tjejer får ligga hur och när de vill [shake] knappast så för majoriteten av tjejerna, bara killarna som vill tycka synd om sig själva och skylla på något när de inte får knulla.

Skitsnack. Om man är tjej och ser någorlunda hygglig ut så kan man man gå fram till i princip vilken kille som helst på en fest och säga "Ska vi knulla?" lr ngt liknande så får får hon knulla. DETTA ÄR SANT!!!!

Om en kille gör samma sak så blir han kallad pervo och bruden ber honon dra åt helvete (såvida han inte har en jävla tur, lr om tjejen De facto är intresserad av killen)

Dom tjejer som får ligga mkt är dom som frågar och verkligen försöker. Man ska vara ganska ful som tjej om man aldrig lyckas ligga trots upprepade försök.

Däri ligger oxå anledningen till att vissa tjejer kallas horor av vissa personer därför att dom knullar runt, till skillnad från killar då det är status. En ganska snygg tjej som vill knulla och försöker knulla FÅR KNULLA. En kille som ser bra ut och som vill knulla och försöker som fan kan gå lottlös hur länge som helst.


   
SvaraCitera

Uppfostran och samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Text.

Håller med. Så man skulle kunna säga, om tjejer började ragga skulle alla bli lyckligare av det, för det leder till mer sex.


   
SvaraCitera

Åtta:

Tjejer får höra att de är så förbannat speciella och att de ska vara selektiva i sitt val av partner.

Mm.

Lindblom:

bara killarna som vill tycka synd om sig själva och skylla på något när de inte får knulla.

[blush]


   
SvaraCitera