Aviseringar
Rensa alla

Sex med sitt ex


Ämnesstartare

Är det okej att ha sex med sitt ex ifall man har gått vidare fast hon inte har det?

Har gjort klart för henne att vi inte kommer bli ihop igen men hon vill fortfarande träffas för att ha sex. hon skriver fortfarande att hon saknar mig o vill försöka igen men jag svarar att det inte kommer hända.
Vill hon ha sex med mig för att försöka få tillbaka mig? Har hänt att vi träffades o hade sex. Fortsätter gärna med det [crazy] men vill inte att hon blir mer ledsen för det


   
Citera

Jadu. Skulle säga att du bör säga nej.


   
SvaraCitera

thejonathan:

men vill inte att hon blir mer ledsen för det

Gillar hon dig fortfarande, vilket hon nog gör om hon saknar dig (eller så saknar hon det ni hade, de känslorna som fanns då och vill uppleva åtminstone dem igen), så känns det dumt att fortsätta.
Har man haft sex med känslor inblandade tidigare och sedan fortsätter trots att det är slut kan det nog påverka henne på ett negativt sätt om du inte vill annat än att ha sex, tror jag.

Vänta ett tag och se sen hur det blir istället.


   
SvaraCitera

tycker att det är att utnyttja henne. misstänker dessutom mycket starkt att det inte kommer göra saken bättre för henne snarare tvärt om.


   
SvaraCitera

thejonathan:

Är det okej att ha sex med sitt ex ifall man har gått vidare fast hon inte har det?

Jag skulle inte ha det.

thejonathan:

Vill hon ha sex med mig för att försöka få tillbaka mig?

Det verkar så.


   
SvaraCitera
KSENIA

OM HON VILL HA DIG BLIR HON JU GLAD AV ATT NI HAR SEX
FORTSÄTT MED DET


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Så länge du är tydlig med att det bara är sex så ser jag inget som skulle vara fel.
Go tap that man!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thejonathan:

Är det okej att ha sex med sitt ex ifall man har gått vidare fast hon inte har det?

Det är verkligen inte schysst mot henne! Hon kommer antagligen aldrig komma över dig om ni fortsätter ligga, och hon kommer garanterat bli ganska ledsen av det till slut. Låt henne vara.


   
SvaraCitera

Don't go there bro.


   
SvaraCitera

tror det skulle vara att strö salt i såren på henne, trots att hon vill. Så för hennes skull (och din, sen när hon kräks ut alla sina känslor över dig igen), gör det inte.


   
SvaraCitera

tycker du borde säga nej, hon gör det troligtvis i tro att kunna få tillbaka dig. I slutet kommer hon bara bli mer ledsen.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Don't go there bro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte okej det blir bara jobbigt sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en kompis som atm befinner sig i samma position som du, han har fortsatt i ditt hypotetiska tänk men säger nu att det är jävligt jobbigt, dock var de lite fler faktorer i spelet där, men jag tycker om du inte har några känslor för henne och du "tror" hon söker förhållande som du inte pallar, tycker jag du ska försöka göra dig av med henne, även om det är jävligt frestande att doppa!


   
SvaraCitera

Så länge hon är klok nog att inte få falska förhoppningar efter att ni har haft det (dock är det VÄLDIGT sällan det är så). [shake]

Så,
Nej. [no-no]


   
SvaraCitera