Aviseringar
Rensa alla

Sex med styvbror


Ämnesstartare

Hejsan

Jag och min styvbror har haft sex med varandra sen tre år tillbaka tror jag. Vi har varit styvsyskon sen vi var fem år så han känns typ som min bror. Vi är lika gamla och ingen annan vet om det förutom vi. Om vår familj hade fått reda på detta hade jag typ gått under. Men jag kan inte sluta, och nu tror jag att jag börjar få känslor för honom också. Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra när vi har sex och myser, men annars inte alls. Vi pratar aldrig om det. Vi är ju inte biologiskt släkt alls egentligen men det känns ändå fel.

Borde vi sluta?


   
Citera
Ämnesstartare

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsoda:

Borde vi sluta?

nej[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör vad fan ni vill.


   
SvaraCitera

O_ooo aaaa OMG brrrr .... no comments !


   
SvaraCitera

Är ni inte släkt så spelar det ingen roll! Go for it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ej sätta mig in i situationen då jag bara har biologiska helsyskon, tanken av att sexa med någon utav dem gör mig illamåendes (inte för att jag inte älskar dem, det gör jag)

känns det fel som du skriver så ska du ju såklart sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill du ha en till styvbror?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

92OneMan:

Är ni inte släkt så spelar det ingen roll! Go for it

Men vill ändå inte att nått ska förstöras mellan oss, tänk om nån av oss får pojk- eller flickvän dom kommer det ju bli jätteawkward. FAST VILL ÄNDÅ.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sergey:

O_ooo aaaa OMG brrrr .... no comments !

Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsoda:

VILL ÄNDÅ.

vill du för att du vill ha någon att sexa och mysa med, eller vill du för att det är just HAN? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

vill du för att du vill ha någon att sexa och mysa med, eller vill du för att det är just HAN?

För att det är han. Det är honom jag tänker på och längtar tills nästa gång typ. Har haft andra att sexa med men det är alltid honom i slutändan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tula:

aa

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsoda:

För att det är han. Det är honom jag tänker på och längtar tills nästa gång typ. Har haft andra att sexa med men det är alltid honom i slutändan.

"ajdå", alltså om jag tyckte det kändes fel hade jag försökt slutat(även om det kanske vore svårt). men om ni båda vill fortsätta trots det så gör det.

det jobbigaste hade jag nog ändå tyckt var hemlighetsmakeriet faktiskt, finns ju de som lär rynka på näsan om det kommer ut och hävda att det är fel, men sånna är människor [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsoda:

Varför?

hallonsoda:

han känns typ som min bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

han känns typ som min bror.

haha true. den kommentaren säger väl något


   
SvaraCitera

du ser du löste ditt egna bekymmer 🙂


   
SvaraCitera