Aviseringar
Rensa alla

Sex med tjejer men kär i killar..


Ämnesstartare

Jag har ett problem, eller jag vet inte om det är ett problem..? Jag undrar nog mest om det är fler som känner som mig? 

Jag är en 17 årig tjej och har nog nästan så länge jag kan tänka mig känt att jag är bi men sen jag hade min första pojkvän har jag börjat undra lite om min läggning? För jag  har börjat känna att jag dras mer sexuellt till tjejer men dock inte speciellt känslomässigt så jag vill ha ett förhållande. Men jag kan få stora känslor för killar och tänka mig något mer än vänner men ändå inte vara speciellt sexuellt attraherad av dem och det blir oftast ett problem för jag förstår att de flesta inte vill ha ett förhållande utan sex! (och det är förståligt)

Så om någon hängde med i vad jag mena så vill jag gärna veta era åsikter och om det är någon som är i samma situation? 


   
Citera

Kände exakt så för några år sen, det bara kom en dag. Men en annan dag kände jag bara på mig att jag va gay och accepterade det. Allt tar sin tid så stressa inte, det löser sig Glad


   
SvaraCitera

Vem bryr sig om din läggning gör vad du vill


   
SvaraCitera

sicce:
Vem bryr sig om din läggning gör vad du vill

Tänk om alla kunde ha den inställningen 🙂


   
SvaraCitera

Wikiboy :

Tänk om alla kunde ha den inställningen 🙂

Söt


   
SvaraCitera

Tänder på tjejer men kan ej minnas att jag varit speciellt kär i någon av dom, var inte heller speciellt sexuellt attraherad av killar utan kände mer känslor innan. Hmm, löste väl sig mer att jag mognade och lärde mig vad jag tycker är skönt. Hade mycket hetrosex förr utan att ens gilla det, tror det sabbade en del för mig, svårt att börja uppskatta någon man redan ogillar så att säga, men vindarna dom vände. Har ganska trasslig historia inom mina sexuella handlingar men tror att sexuell läggning och kärlek och allt det där är krångligt och bör ej tas på så stort allvar, man ska göra det man känner för 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm ja jag får väll bara vänta och se jag har ju hela livet framför mig och kan testa mycket. 

Men på något sätt var det ändå skönt att veta att man inte är så ensam har grublat över detta ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag håller med att man inte ska behöva lägga så stor vikt på vilken läggning någon har !


   
SvaraCitera

Skaffa dig asexuell kille att ha ett förhållande med och ligg runt med tjejer! Perfekt ju! Ingen otrohet, och du får ligga med vem du vill... Om du lyckas..


   
SvaraCitera