Aviseringar
Rensa alla

Sex med yngre killar


Cipod
Ämnesstartare

Jag är strax 23 och som en nyligen vuxen kvinna börjar jag fundera hur det skulle vara att ha sex med en 16, 17 åring ?

Jag dejtar endast äldre killar, mycket äldre måste jag säga. Men så blir man nyfiken på hur det skulle faktiskt vara att som vuxen erfaren kvinna ligga med någon under 18 ! (även 18 är ju rätt så ungt)

Är det riktigt dumt eller flera mognare tjejer som har tänkt på detta? (asså jag vill ju inte ligga med ett barn, är ingen pedofil! 16 skulle gränsen gå)

Så tjejer som har gjort detta, har det var värd det eller är det värdelöst dåligt?


   
Citera

Bara om du själv tänder på att vara den dominante under ditt samlag så go for it, för mig skulle det kännas fel om jag låg med en person som är 6 år yngre.


   
SvaraCitera

Kör på!


   
SvaraCitera

det är väl bättre att testa än att undra.


   
SvaraCitera

Do me, i det förflutna


   
SvaraCitera

Cipod:
Jag är strax 23 och som en nyligen vuxen kvinna börjar jag fundera hur det skulle vara att ha sex med en 16, 17 åring ?

Jag dejtar endast äldre killar, mycket äldre måste jag säga. Men så blir man nyfiken på hur det skulle faktiskt vara att som vuxen erfaren kvinna ligga med någon under 18 ! (även 18 är ju rätt så ungt)

Är det riktigt dumt eller flera mognare tjejer som har tänkt på detta? (asså jag vill ju inte ligga med ett barn, är ingen pedofil! 16 skulle gränsen gå)

Så tjejer som har gjort detta, har det var värd det eller är det värdelöst dåligt?

Om du vill och den andra vill så är det bara att köra igång Tumme upp 

By the way: Det är väl vid under 15 peddo gränsen går?


   
SvaraCitera

Har aldrig själv haft den tanken men tycker inte det är en konstig tanke för det, go for it Tumme upp 


   
SvaraCitera

i-volunteer.gif


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
reben

Cipod: Så tjejer som har gjort detta, har det var värd det eller är det värdelöst dåligt?

e väl soft när man e jätte grym så har dom mindre erfarenhet så tkr dom man e sex-gudinna!!!

det är väl ba o köra


   
SvaraCitera

Cipod: vuxen erfaren kvinna

Du är 23, inte 53. Just sayin'


   
SvaraCitera
Cipod
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt: , inte 53.

 Jag är 23, vuxen, erfaren kvinna .. inga konstigheter. Sa inte att jag är en 23 årig tantig gammal kvinna hade nog passat bättre på en 53 åring.


   
SvaraCitera
Cipod
Ämnesstartare

reben:

e väl soft när man e jätte grym så har dom mindre erfarenhet så tkr dom man e sex-gudinna!!!

det är väl ba o köra

haha sant det är alltid kul när man känner att man gett en kille en oförglömlig upplevelse ! Men för oförglömlig sex måste det finnas mycket kemi också och kan vara lite svårt för mig att bonda på det sättet med yngre killar. Men det kan självklart hända, möjligheten kommer när den kommer antar jag!


   
SvaraCitera
reben

Cipod:

haha sant det är alltid kul när man känner att man gett en kille en oförglömlig upplevelse ! Men för oförglömlig sex måste det finnas mycket kemi också och kan vara lite svårt för mig att bonda på det sättet med yngre killar. Men det kan självklart hända, möjligheten kommer när den kommer antar jag!

såklart

lycka till


   
SvaraCitera

Cipod: Jag är 23, vuxen, erfaren kvinna .. inga konstigheter. Sa inte att jag är en 23 årig tantig gammal kvinna hade nog passat bättre på en 53 åring.

Du är möjligen vuxen och erfaren om man jämför med en 16-åring, men det var kanske det du menade också å andra sidan. I generella termer så är du både långt i från erfaren och vuxen. 


   
SvaraCitera